Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
    Medlem siden
    Oct 2006
    Meldinger
    6

Standard Hypersymptomer?

Et par timer etter at jeg tok Armour tabletten i dag tidlig begynte jeg å skjelve på hendene, jeg ble veldig varm i kroppen - til tross for at kroppstemp. var på 36.1 - og pulsen steg til ca. 100. Måtte sette meg ut på verandaen for å kjøle meg ned. Dette varte ca. en halv time før det begynte å avta. Har gått på Armour i 2 måneder, og er bare kommet opp i 60 mg, kan dette være symptomer på overmedisering eller kan det bety at binyrene er slitne? Skikkelig ekkel og skremmende opplevelse. Er takknemlig for input.
    Har også i flere dager hatt noe i halsen som jeg kjenner hver gang jeg svelger.
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Medlem siden
    Apr 2005
    Sted
    Hordaland
    Alder
    66
    Meldinger
    802

Standard

Armour inneholder ganske mye T3 som er det aktive stoffskiftehormonet - det er derfor ikke så rart at du reagerer slik du beskriver. De aller fleste må dele opp Armourdosen sin på grunn av dette, og ta for eksempel halvparten om morgenen og halvparten en gang på ettermiddagen (ikke for nær sengetid). Noen må også dele opp dosen i tre. T3 har kort halveringstid, bare noen timer, derfor kan det også gi en jevnere form i løpet av dagen å dele opp dosen slik.

Medlem siden
    Oct 2006
    Meldinger
    6

Standard

Takk for rådet, Kris. Deler opp dosen fra i dag.
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn