Viser søkeresultater 1 til 10 av 10
-
29-10-06, 09:48 #1
Til Sonja - Om at "låne" links
Hej Sonja og alle der har bidraget til denne fine linksamling
Jeg har selv et forum for modne kvinder, og som lige nu er lukket og under ombygning. Når den nye hjemmeside er færdig vil jeg meget gerne oprette en info-linkskategori under overskriften: "Alt handler om hormoner. Hovedemner: stofskifte og overgangsalder."
Derinde kunne jeg tænke mig at linke fast til Sonjas Stoffskifteforum + samle relevante links om overgangsalder og stofskifte. Derfor vil jeg gerne høre om det er i orden evt. at "låne" nogle af jeres links? Jeg vil også meget gerne poste her de links jeg selv finder på Nettet i fremtiden.
Håber på et positivt svar.
Man kan ikke krydslinke for meget og hjælpe til, at flest muligt finder de informationer der i den grad savnes af mange, uanset hvor man bor. De danske stofskiftesyge er i den grad på "skidderen" (pardon my french) hvad angår ordentlig information og/eller personlig støtte.• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
29-10-06, 16:42 #2baremei Gjest
Jeg ville blitt lykkelig om vi nådde lenger enn Lille Norge.
Så kanskje også norske leger ville lytte litt nøyere til oss nordmenn hvis det Store Utland bruker informasjon herfra. Da blir alt plutselig mer troverdig.
For min del kan du linke alt du orker og mere til.
-
02-11-06, 13:20 #3
HENGER MEG PÃ… BAREMEI SITT UTSAGN!
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
02-11-06, 17:08 #4
Hej baremei og Anne Ma, og alle i andre skønne jenter
Opprinnelig skrevet av baremei
Tak for samtykket og opbakningen.... de bliver ikke spildt. Det skal jeg se til, at de ikke gør!
M.h.t. at nå ud over Lille Norge - ja, der er allerede et par links til Sonjas Stoffskifteforum på NetDoktor og min personlige "mistanke" er, at dette allerede har afstedkommet flere besøg fra Danmark og en del "oprør" mod den, ret farveløse danske Thyreroidea Landsforening, der kun yderst sjældent beskæftigger sig med patienterne, men mest promoverer den de samme læger, der ellers er døve for patienternes udsagn.... Der ulmer et (endnu) stille oprør under overfalden bl.a. takket være dette forum
• Tak for at du læste mit indlæg.
• Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her
-
02-11-06, 17:17 #5baremei Gjest
AKKURAT som her...
Opprinnelig skrevet av Anisa
-
04-11-06, 08:27 #6
Det er ikke min erfaring av Norsk Thyroideaforbund. Har blitt lyttet til og tatt på alvor også
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
04-11-06, 11:56 #7baremei Gjest
Det er jo bra, og som sagt ser det ut til at ting begynner å løsne der.
Men tidsskriftet er dønn kjedelig og på lvmål når det gjelder forskning og forståelse, og det har ofte virket som om de er i lomma på Nycomed istedetfor å tale sin egen målgruppes sak.
Synes jeg, da.
-
04-11-06, 11:57 #8baremei Gjest
Jeg må jo føye til at de gjør mye bra også - spesielt lokallagene, med møter og foredragsholdere ofte av særklasse.
-
13-11-06, 10:35 #9
Angående bladet Thyra og nettsidene til NTF, så vet de at det er for blekt, og det ble ytret ønske på møter i sommer og på landsmøtet om å komme sterkere på banen. De skal nå gjøre noe med det. De skal sikkert ha mer sykdomsstoff og ikke bare uinteressant forenigsstoff på nettsiden og i bladet.
De er redede for å legge for mye på nettsiden slik at folk ikke ser noe poeng i å betale for bladet....
Angående leger, så vanker de nok hos noe leger. Men Ingrid Norheim og den gjengen på Aker har fått skryt av noen av oss.
Forbundet får daglig telefoner for å få anbefalinger til flinke leger.
De kan ikke og vill ikke anbefale eller fraråde noen.
Da oppfattes man som blekt eller i hendene på noen, kan jeg tro.
Jeg har ikke noe bedre forslag annet enn å vanke i lokallaget og snappe opp noen tips om leger der.
Oppfordring:
Sen innlegg til NTF, de trenger stoff til bladet. Altså om å være syk, om synet på "subklinisk" og om at behandlingen er individuell og jeg kan røpe at de vet at noen trenger t3 også , eller Armour Thyroid. Altså de er opptatt av optimal behandling. Tidlig diagnose og optimal behandling er et slagord de bruker.
Bare at det ikke har kommet så tydelig fram i bladet eller på nettsiden.
-
13-11-06, 12:15 #10
De har allerede begynt å forandre nettstedet sitt. Var innom der igår en tur.
Hilsen Anne Ma
Lignende tråder
-
Jeg blir ikke bedre, tror jeg må forsøke "Armour"
Av Stina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 16Siste melding: 30-05-07, 13:16
Svar med sitat
Bokmerker