Viser søkeresultater 1 til 6 av 6

Tråd: hysterisk

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard hysterisk

er hysterisk for tida.er under behandling på haukeland,skal opp der i nov.men kjertelen har vokst var til fastlegen han var ebig og den var blitt hardere.men jeg måtte vente på hukeland for det er de som tar biopsi...... nå har det gått 2 uker å jeg har smerter i halsen .og så oppdager jeg en liten kul midt på halsen som har vokst litt.og jeg oppdager en ny kul....,,,,ringte legekontoret å sa at jeg vil inn til ultralyd på bergen rønken...hun skulle skrive lapp til legen. så venter ennå på hva skjer,,,,,,,,i går oppdaget jeg en lymfekjertel som er hoven rett under kjertelen i kravebenet...der med svulsten...på venstre side....på høyre side har jeg en under armen,men den har jeg hatt lenge.......føler meg litt hysterisk men det er jo berdre å gi en gang for mye enn for lite:()så tenker jeg ligger det en henvisnig der nede eller ringer legen meg..............
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Medlem siden
    Oct 2006
    Meldinger
    135

Standard

Så, så. Ro deg ned.

Jeg håper de finner ut hva det er, og jeg skjønner godt du er litt urolig, for det har jeg vært selv i det siste etter at jeg oppdaget en kul/hevelse på halsen. Etter å ha trålet nettet etter informasjon ser jeg at det sjelden er ondartet. SVÆRT sjelden. Og skulle det være ondartet så er prognosene svært gode for å bli frisk som en fisk igjen. Det er sjelden farlig det også.

Følg opp og ta det som det kommer, en dag av gangen. Og fortell oss endelig hvordan det går.

PS. Jeg forstår fullt ut at det er ekkelt å ha noe som vokser på kroppen. Slapp av og ikke ta sorgene på forskudd. Jeg skal tenke på deg!

Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Skal tenke på deg jeg også.

Du vurderder ikke å benytte deg av fritt sykehusvalg da og få gjort biopsien ved et annet sykehus dersom det er noen med kortere ventetid?

Masse lykke til.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    344

Standard

Skal sende noen gode vibber til Haukeland slik at du rykker raskt fram i køen! Lykke til.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Sender deg en klem jeg! Desverre ikke så mye mer en gode tanker og klemmer jeg kan hjelpe med.

Lykke til videre
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    bergen
    Meldinger
    221

Standard

takk alle sammen.er hukekand sin pasient å da gjelder ikke fritt sykehusvalg
    s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn