Viser søkeresultater 51 til 60 av 99
Tråd: Vondt og skjelvinger
-
04-08-06, 10:59 #51
Jeg tror at man kan ha både brist og brudd på ribbbeina uten at det gjør sinnsykt vondt. Har du falt eller fått et slag e.l. i det siste?
Kontakt legen hvis du er bekymret.Desember 05: Graves. April 08: Radioaktiv jodbehandling. Nå lavt stoffskifte.
-
04-08-06, 14:01 #52
Hei
Jeg har ikke fått slag eller detti. Men på trenings senteret tar jeg et vri apparat for siden av magen. Den kansje det kan være men kan man få brudd på det apparatet ? Lurer tuuuuuuusen takk for svar
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
04-08-06, 14:52 #53
Kraftige muskelforstrekninger kan også gjøre veldig vondt. Jeg ringte en gang etter sykebil fordi en mann hadde så store smerter i brystet at han ikke klarte å reise seg opp. Det viste seg å være muskelstrekk (etter bæring av noe tungt).
Det kan jo være at du har tatt litt hardt i på treningsstudio
Desember 05: Graves. April 08: Radioaktiv jodbehandling. Nå lavt stoffskifte.
-
04-08-06, 17:46 #54
Nu har e bandasje på der var på apoteket og kjøpte
Nu ska e bort og trene og om det blir værre får e se da men håper ikke det da
GODKOZ
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
05-09-06, 22:24 #55
Noen spørsmål igjen :)
Hei jeg har ont i ribbeina igjen og da jeg trykker langt nede på venstre side er det ont nedre magen. Kansje noe med tarmene ikke vet jeg :,( Lurer på man får ikke vondt i ribbeina av Levaxin noen bivirkning?
Så jeg veldig tørr under foten det blir hvitt og jeg smør meg under der og det hjelper noen som vet hva det kommer av?
Høres rart ut det jeg spør om uff :,(
KlemzSnart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
06-09-06, 09:13 #56
Jeg får vondt der, og hadde dette hele tia mens jeg brukte Levaxin. Det var det første symptomet som forsvant når jeg gikk over til Armour.
I sommer prøvde jeg å blande inn 25µG Levaxin i Armourdosen - og da kom dette igjen - og forsvant da jeg slutta å blande inn Levaxin.
Men jeg må betale Armouren selv - det har trygderetten bestemt.
Sådaså.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
06-09-06, 16:03 #57
Hei og takker for svar. Det er ikke noe godt og gå rundt og ha vondt i ribbeina og magen på grunn av Levaxin viss det er det da.
Finnes det ikke annen medisin vi kan ta som er bedre og legen kan skrive ut ? Ska te legen imårra men vet ikke hva jeg skal si de tar meg ikke seriøst :,(Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
06-09-06, 16:24 #58
Det er jo denne armouren som n'finn nevner da!Finnes det ikke annen medisin vi kan ta som er bedre og legen kan skrive ut ?
Du kan jo foreslå det for legen din i morra. Det er ikke sikkert du får det, men så skjønner han iallfall at du er seriøs. Lykke til!
-
06-09-06, 19:35 #59
Takker for svar for nevne det men om det er noe håp jeg får det tror jeg ikke
-
15-09-06, 23:06 #60
Mer og mer ont i brystet og hjertet
Jeg får mer og mer ont i brystet eller hjerte kaller jeg det da men men , det er vondt til tider. Det er noen ganger da jeg er for stressa eller gråter og da jeg sitter stille det kommer.
Så har jeg en stor kul eller hva det kan kalles det buler ut på ryggen og den er litt blå , legen har sett på det før men så det sku bare være sånn men samboern min synes og det er rart jeg og uff ekkelt :,( Det er ryggraden mitt i ryggen vanskligt forklare det buler litt ut en kul på en måte kansje er det vanlig gudene vet he he
Lignende tråder
-
Skjelvinger
Av Anne Ma i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 50Siste melding: 07-03-08, 21:06 -
Ræva dag i dag. Skjelvinger ut av en annen verden...
Av Thomas i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 25-03-07, 19:56 -
skjelvinger
Av pling i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 3Siste melding: 19-03-07, 23:15 -
Jeg har så vondt..
Av Leya i forumet Muskler, ledd og knoglerSvar: 8Siste melding: 14-08-05, 22:31
Svar med sitat
Bokmerker