Viser søkeresultater 21 til 30 av 106
Tråd: Har dere hørt denne før?
-
18-08-06, 17:15 #21
To gutter ble sendt til rektor. Rektor spurte den første:
- Hva galt har du gjort?
Jeg har bare kastet stein i vannet, svarte gutten.
Ja men det er da ikke så farlig",sa rektoren.
Hva har du gjort da?, spurte hun den andre.
Ikke noe, det er jeg som er Stein, svarte han."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
18-08-06, 17:18 #22
En ung dame sier til doktoren, - Du må hjelpe meg, jeg har vondt over alt.
- Hva mener du? spør doktoren.
Damen pekte på hennes høyre kne med pekefingeren og skrek i smerte.
Så pekte hun på venstre kinn og skrek, - Au, det gjør så vondt!
Hun pekte så på høyre øreflik, - Au, au, au, til og med det gjør vondt!
Doktoren spør forsiktig, - Er du naturlig blondine?
- Ja, hvorfor det?
- Tenkte meg det, svarte doktoren, - Du har en forstuet finger.
:evil:
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
18-08-06, 18:09 #23
hi hi hi
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
21-08-06, 22:44 #24
En lovende ung forretningsmann hadde nettopp fått nytt kontor, og første dag på kontoret kom det en person for å besøke ham. For å imponere gjesten litt tok forretningsmannen telefonen og lot som om han satt i en svært viktig forretningssamtale.
Etter noen minutter la han på røret og vinket gjesten inn.
- Hva gjelder det?
- Jeg kommer fra Telenor. Det er jeg som skal installere telefonen..."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
21-08-06, 22:45 #25
Og en til...
Sjefen i et større firma klaget i et firmamøte at de ansatte ikke respekterte ham. Etter møtet dro han til en butikk og kjøpte seg et skilt der det stod, "Jeg er sjefen" og satt det opp
på kontordøren sin.
Senere på dagen når han returnerte til kontoret etter lunsj, hadde noen klistret en lapp på skiltet hans, "Konen din ringte. Hun vil ha tilbake skiltet sitt.
Tj-hi..."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
29-08-06, 22:37 #26
Ei dame fra Halden gikk inn i en butikk for å kjøpe seg ny BH. Ekspeditøren spurte: - Skal det være en modell av typen "Frelsesarmeen", Diktatoren" eller "Pressen"? Dama skjønte ingen ting, og spurte hva forskjellen var på de ulike modellene.
Jo, sa ekspeditøren vennlig: "Frelsesarmeen" løfter de falne, "Diktatoren" samler store masser og "Pressen" kan gjøre en mygg til elefant.
-
30-08-06, 15:45 #27
-
30-08-06, 23:05 #28
Ja, det er godt vi ikke behøver NOEN av dem, eller hva cat? ;)
-
30-08-06, 23:07 #29baremei Gjest
Pøh! Snakk for dere selv. Her trengs både frelsesarmesoldater og diktatorer, to av hver, takk.
-
30-08-06, 23:11 #30
Tji-hi - men det behøver du jo ikke å si - ingen som kan se deg her, vet du, så her kan vi skryte på oss litt ekstra (eller trekke litt fra når det er nødvendig) ;)Pøh! Snakk for dere selv. Her trengs både frelsesarmesoldater og diktatorer, to av hver, takk."Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Lignende tråder
-
Lyrica. Har dere hørt om denne medisinen?
Av Stina i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 15-11-12, 22:23 -
Pasienter med TSH under 10 har ikke hypotyreose ( fra en endokrinolog)
Av cathrin i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 22Siste melding: 11-10-07, 16:23 -
Hørt om diabetes
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 1Siste melding: 01-10-07, 10:49 -
Hørt om leger
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 06-07-06, 21:36
Svar med sitat
Bokmerker