Viser søkeresultater 1 til 10 av 17
Tråd: Bowen
-
29-08-06, 21:13 #1
Bowen
Hei
Jeg vil anbefale dere å prøve Bowen. Det er en behandlingsform som går ut på å få kroppen til å heale seg selv. Det er ei veldig behagelig form for terapi.
-
29-08-06, 21:15 #2
Kan du fortelle litt mer?
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
29-08-06, 21:24 #3
Kan vel ikke regne med at skjoldkjertelen blir frisk men mange av de plagene som følger med kan man nok bli kvitt eller bedre av. Legger ved en link slik at dere kan lese mer om det.
http://www.thebowentechnique.com/content/faq.htm
-
29-08-06, 21:34 #4
ååååååååhhhhhhh........ Kan ikke en av dere smarte sjeler oversette til Norsk a???? Jeg orker ikke lese engelsk og tenke samtidig.
Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
29-08-06, 21:40 #5
-
29-08-06, 21:53 #6
HEI SUSSI!!
Og takker!!! til vanlig leser jeg engelske bøker, men ikke nå lengre. Nå går det så vidt i småbøker. konsentrasjonen er reist på en lengre ferie, men den skal være hjertelig velkommen tilbake, når den tid kommer!!!!Hyper siden -92 hypo siden -98.
Bruker Armour.
-
29-08-06, 22:23 #7
Ingen i mitt fylke :(
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
30-08-06, 20:02 #8
-
30-08-06, 23:07 #9
Samme fylke som deg ;)
-
01-09-06, 15:51 #10
Re: Bowen
Den støtter jeg ...selv om den ikke hjalp på stoffskiftet mitt
Opprinnelig skrevet av sussi
Jeg gikk med ekstremt stiv nakke og spenningshodepine (stressrelatert) tidligere i sommer og det var så ille at jeg vurderte å gå til legen for å be om sykemelding. Så snakket jeg med naboen (som er homeopat, soneterapaut og bowenterapaut) og hun mente hun hadde løsningen på mitt problem. Time dagen etter, godt over en times behandling, behagelig, men litt sår og øm dagen etter ...har ikke hatt problemer med verken hode eller nakke siden!En solskinnshistorie?
No one needs a smile as much as someone who has none left to give. So if you meet someone like that, leave him one of yours.
Svar med sitat
Bokmerker