Viser søkeresultater 11 til 20 av 106
Tråd: Har dere hørt denne før?
-
18-07-06, 16:27 #11
Dommeren: - Men fru Jensen, hvordan kan mannen din ha fått så stygge arr i ansiktet dersom du bare kastet tomater på han?
- De lå i en hermetikkboks.
Æhm....
"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
20-07-06, 00:53 #12
Gutt: - Mor, mor hvorfor løper pappa i zick-zack?
Mor: - Ti stilt og lad geværet mitt!

Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
-
20-07-06, 22:37 #13
Lille Per spurte Bestemor hvor gammel hun var.
Bestemor : jeg er så gammel at det vet jeg ikke
Per : Kan du ikke se i underbuksen din hvor gammel du er?
Bestemor forskrekket : Men Per sånt må du ikke si!!
Per: jammen i min underbukse står det 4 år.!
-
20-07-06, 23:08 #14
Lege til pasient: Skal vi slanke oss fru Olsen?
Fru Olsen: Hva! Skal du også slanke deg doktor? Du er jo så tynn.!
-
27-07-06, 12:29 #15
- Hva leser du?
- Jeg vet ikke.
- Men du leser jo høyt.
- Ja, men jeg hører ikke etter.
Dette stemmer i alle fall for meg 8)"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
-
28-07-06, 15:24 #16
En frekk dørselger fant en avsidesliggende gård i fjellheimen. Han samla en pose med kumøkk, før han banka på. Ei svær buddeie åpna. Han smatt forbi ho, tømte kumøkka utover teppe og åpna så kofferten, drog ut en støvsuger og sa: Frue æ kan love Dem en ting hvis ikke denne støvsugeren får opp hver minste bit skal æ personlig spise opp det som e igjen!!. Budeia ser på ham Æ håpe du e sulten unge mann? Ka behage? sa selgeren. Vel sa buddeia, det e ikke strøm her!
-
28-07-06, 19:22 #17
Ã…, fytterakkeren :(
-
28-07-06, 23:10 #18
Hørt denne?
Han var så dum at det lyste som en glorie rudt hodet på ham.
-
10-08-06, 22:37 #19
Det er høst i Edens hage. Plutselig kommer et fikenblad virvlende. Eva utbryter: - Se, Adam, en usynlig mann!
-
10-08-06, 22:49 #20
En til:
På jorbærsyltetøyglasset er det bilde av jordbær. Syltetøyet er laget av jordbær. Hvorfor er det bilde av en liten gutt på leverposteien?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Lignende tråder
-
Lyrica. Har dere hørt om denne medisinen?
Av Stina i forumet Hjerneskade av lavt stoffskifte: kognitive, psykiske og nevrologiske plagerSvar: 11Siste melding: 15-11-12, 22:23 -
Pasienter med TSH under 10 har ikke hypotyreose ( fra en endokrinolog)
Av cathrin i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 22Siste melding: 11-10-07, 16:23 -
Hørt om diabetes
Av Stina i forumet Lavt stoffskifte og diabetesSvar: 1Siste melding: 01-10-07, 10:49 -
Hørt om leger
Av Stina i forumet Forum: Andre emner (enn stoffskifte)Svar: 1Siste melding: 06-07-06, 21:36
Svar med sitat
Bokmerker