Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 13 av 13
    Medlem siden
    Apr 2006
    Meldinger
    2,105

Standard

Jeg syns det er ganske lenge for datteren din å vente til hennes T4 eventuelt blir 8. Jeg har selv hatt en T4 på 7 og da var jeg ganske dårlig. Jeg føler meg heller ikke i form når TSH ligger på rundt 4. Jeg ville ikke ventet 1/2 år med å ta prøver at datteren din igjen. Syns det er lang tid og sykdommen kan jo komme til å utvikle seg fort om hun blir syk da. Jeg ville tatt nye prøver om 3 måneder. Håper datteren din IKKE får denne sykdomen.

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Stavanger
    Meldinger
    344

Standard

Vi er blitt enige om at hun tar nye prøver om et par måneder og ber om anti-TPO også. Jeg har hørt andre som har hatt et ustabilt stoffskifte etter kyssesyken, men dette har normalisert seg etter en tid. Vi satser på en slik utgang her også

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    54
    Meldinger
    2,689

Standard

Ja, la oss håper hun slipper dette!!
    Og Brits; hun er heldig som har deg til å passe på!!

Marianne:
    Men kjære anne ma da, jeg mente ikke at hun nødvendigvis IKKE skal medisineres. Vil da ikke i min villeste fantasi drømme om å fraråde dattera til brits å starte på medisin, ber henne bare tenke seg om først - for det er faktisk slik at det ikke er bra å klusse med hormonsystemet sitt dersom det er i orden fra naturens side.
    Skjønte at du mente det positivt, men ville understreke at hvis det er noe der, så er det veldig viktig å medisineres. Bedre å prøve enn å la være (arv osv) ;) Min histore innebærer jo maaaange år med "fine" blodprøver. Jeg ville ikke unne min verste fiende å oppleve det. ;) Vi blir jo preget av vår erfaring
    Hilsen Anne Ma
    Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.

Side 2 av 2 Først 12

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn