Viser søkeresultater 1 til 3 av 3

Tråd: Healing?

baremei Gjest

Standard Healing?

Vekker denne til live igjen, jeg:

Før forumet krasjet sist hadde vi oss en prat om healing. Jeg spurte om noen hadde noen erfaringer, hvordan behandlingen var og hva de synes om den.

Jeg er like nysgjerrig fremdeles, siden "heisann" nevnte at hun kjente noe ved healingbehandling.

Så hva sier dere? Noen som har prøvd og er villige til å fortelle om det?

Medlem siden
    Aug 2006
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    23

Standard

Det har NULL virkning på stoffskiftesykdommer.
    Mitt anti-tpo gikk opp og litt ned og opp i mange år. Fannt ut at det gikk ned når jeg tok chlorella.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    51
    Meldinger
    205

Standard healing

har ikke prøvd det selv, men var til healer med minstejenta da hun ikke sov på 14 mnd. Første natta etter at jeg tok henne til healer sov hun, og har ikke hatt søvnproblemer siden. Det var utrolig fascinerende! Healeren jobbet med at hun skulle bli mer "jordet" da jeg hadde begynt å lure på om det spøkte hjemme hos oss siden hun virka så redd og stressa hjemme. Hadde sovet i tre uker i strekk på ferie i 12 timer hver natt, når vi kom hjem hylte hun med en gang vi kom inn på soverommet..det var veldig rart. Hun er av den typen som lett fanger opp sinnstemninger til andre mennesker og er veldig sårbar. Hadde veldig god effekt av healing!! Healeren tok ikke på henne en gang, holdt hendene ganske langt vekk fra henne, hver gang hun gikk nedover beina, begynte hun ¨å hyle intenst. Kjemperart!

Prøvte den samme healeren til minstemann for kolikk. Da merket vi ingenting, bortsett fra at han sov veldig tungt rett etterpå. Har gått på healing kurs og har selv kjent den universelle energien bli overført igjennom hendene da vi sto i ring..har tro på dette, men interessen har vel dabbet litt av. Det er gode og dårlige healere. Noen har mer evner enn andre. Har lite tro på at de kan kurere sykdommer f eks.
    Bra å treffe andre med hypothyreose som vet hvordan jeg har det.
    Armour 3 grain/ dag fordelt på to doser siden 17/5- 14

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn