Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: God Helg
-
12-05-06, 13:42 #1
God Helg
Hei vil ønske dere alle en god helg og takker for alle svar jeg får her selv om mye er rart som jeg spør om jeg vet
Håper dere får en fin helg. Helgekos fra Lilja
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
12-05-06, 17:27 #2baremei Gjest
Kunne du bruke en av de andre gruppene til slikt? F.eks. Diverse-gruppa?
Det er så kjekt for oss alle at vi finner informasjon og prat om lavt stoffskifte her på Lavt stoffskifte, så kan vi pludre og ønske hverandre god helg på Diverse eller Ting og tang.
Sonja: hva med "Skravlehjørnet"?
Og god helg til alle sammen!
-
12-05-06, 19:25 #3
OK sorry skal fordufte ha det fint, jeg gjør bare galt :,(
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
12-05-06, 19:31 #4
Fordufte?? Det er bare snakk om å flytte tema der det hører hjemme. Det har skjedd før også. Ingenting å ta på vei for Lilja. Ikke bare du som bommer på sånt.
Bare å tenke når du oppretter nytt tema: Er dette "lavt stoffskifte"? Hvis ikke så har vi noe som heter "Diverse" og også "Ting og tang". Ikke verre enn det. Så ta det med ro.• Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
• Hypothyreose uten antistoff.
• Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
• Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S
-
12-05-06, 20:41 #5
Kjære Lilja
Jeg er enig med Yvette
Ble glad da jeg så innlegget ditt med god helg så jeg håper virkelig ikke du forsvinner.
-
12-05-06, 20:51 #6baremei Gjest
Nå, nå, ingen grunn til å bli hårsår. Det var bare en vennlig henstilling om å prate på rett gruppe. Helt vanlig å både bomme og få og gi slike oppfordringer på nett i alle slags sammenhenger.
Opprinnelig skrevet av Lilja
Grunnen til at jeg ba om det er at etterhvert som flere medlemmer og lesere kommer til blir det vanskelig både for dem, og oss "gamle" som søker etter noe vi vet er der, å finne den informasjonen man er ute etter hvis et tema handler om andre ting enn overskriften skulle tilsi ("god helg" sier seg selv, greit nok, men på rett sted).
Er man ikke oppmerksom på det må det vel være greit å få vite?
Ikke verre enn det - så brett opp ermene, tøy fingrene og hakk videre på tastaturet.
Lignende tråder
-
God Helg
Av Lilja i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 16Siste melding: 23-04-06, 19:53
Svar med sitat
Bokmerker