Viser søkeresultater 51 til 60 av 152
Tråd: Rare meg :,(
-
06-05-06, 22:17 #51
Jeg kastet bort så mange timer idag hater meg selv for at jeg er sånn men jeg føler meg verdiløs i denne verden ikke klarer jeg få til noe jeg vil selv, ikke kan jeg gjøre noe ha en jobb ikke til noe duger jeg til. Kommer den en dag viss det gjør det hvor alt blir bra og det snur seg da blir jeg glaaaaaaaaad igjen men depper mye igjen nu og vet jeg burde ikke det og skal prøve ikke gjøre det så mye selv om jeg hater meg nå MYE
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
06-05-06, 22:39 #52
Sender deg en STOR klem og ønsker deg en bedre dag i morgen.
-
06-05-06, 23:27 #53
Takker for det håper jeg og at det blir bedre PUUUHIIIIIII
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
07-05-06, 11:05 #54
-
07-05-06, 13:53 #55
Takker for fine tilbakemld
Jeg har det bedre idag vært på stranda fått litt sol på meg , selv om jeg puuuuuuuuh er sliten og trøtt og har tedenser til depping he he så overlever jeg denne dagen tror jeg
GODKOZ
-
07-06-06, 22:30 #56
Glemsk
Uff glemte legetimen min jeg snufs som jeg skulle ta nye blodprøver da jeg synes jeg glemmer så mye nå hjernen min klarer ikke mer liksom , jeg har vært den som ikke har glemt ting jeg da men nu blir det værre er ikke bare legen men glemmer alt liksom Uff :,( Ekkelt :,( Jeg må få ringt imårra og få ny time da men ekkelt det og :,( Jeg pleier ikke være sånn og så trodde jeg det var Torsdag jeg hadde time og så var det Tirsdag og jeg som pleier og være så nøye med og huske men hjernen funker ikke assa
-
07-06-06, 22:35 #57
Sånn er det desverre å være hypo. Jeg har en kalender (filofax) som jeg skriver alt ned på med en gang, så er jeg sikker på at jeg ikke glemmer det.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
07-06-06, 22:39 #58
Ja pleier det jeg og men denne gangen klarte jeg glemme det selv om lappen sto framme uff ja ja sånn må jeg vell være så
Det ordner seg nok
-
07-06-06, 22:41 #59
Det roer seg nok etter hvert tenker jeg.
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
07-06-06, 22:43 #60
Ja håper da det
Men blitt værre glemsk nu i det siste det merker jeg var jeg som pleide og huske alt og nu bare surrer jeg uff ja ja sånn er det overlever det jeg
Takker for svar
Lignende tråder
-
Rare ord - magistrat og magister
Av baremei i forumet Forum: Kos, kaos og humorSvar: 6Siste melding: 29-10-08, 15:38 -
Øre-nese-hals-spesialist --- folk er rare ;-)
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 4Siste melding: 09-11-07, 10:18 -
TSH rare verdier
Av skaye i forumet TSHSvar: 4Siste melding: 05-10-06, 19:25
Svar med sitat
Bokmerker