Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Hva er cous cous?
-
26-04-06, 10:55 #1
Hva er cous cous?
Spør om noe rart jeg hva er Couscous ? Er det sunt og er det bra og spise for oss som har lavt stoffskifte ? Hva kan man bruker det til ?
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
-
26-04-06, 12:37 #2
Det kommer i kategorien Pasta. Det er egentlig litt grov semule laget av durramhvete.
Er morsomt å spise, akkurat som å spise et kulelager
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
26-04-06, 12:39 #3
Couscous er egentlig omtrent det samme som pasta. Det er laget av durumhvete eller semule, og er malt til bittesmå korn som skal kokes i vann med litt olje, og så rører man litt smør i etterpå. Det er veldig godt, og lettvint og raskt å lage - men så overveldende sunt er det vel egentlig ikke...
-
26-04-06, 12:40 #4
-
26-04-06, 12:51 #5
To sjeler i en tanke ?
Eller to rasshøl på en planke
håper ikke jeg eier opp deg for fælt da
• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
26-04-06, 13:08 #6
Haha! Bra n'Finn! *ler*
Opprinnelig skrevet av n`Finn
Hm, spøk til side: couscous e kjempegodt! Er vel egentlig ein marokkansk rett. Smaker kjempegodt til godt krydra mat, sidan det er litt søtare enn ris. Kan erstatte anten ris eller pasta. Prøv!Studine - ferdig skolert
-
26-04-06, 17:45 #7
Jeg syns også det er fint å ha i salater. De små kulene er litt klebrige så de fester seg og de gjør salaten kjempegod.
-
26-04-06, 19:24 #8
Takker for at dere svarer.
Snart må jeg komme med videre ut av Anorexian også jeg kan klare det bare jeg føler meg litt tryggere og ikke redd.
Svar med sitat
Bokmerker