Viser søkeresultater 71 til 78 av 78
Tråd: Så fik jeg Erfa'en
-
15-10-13, 21:34 #71
Sv: Så fik jeg Erfa'en
Så. Nu har jeg taget mig sammen til at købe adrenal-tilskud ... fra køer! Men de har gået på New Zealand ... giver lidt mere sikkerhed

Egentlig burde alle, der anvender noget som helst fra køer og andre firbenede, der kan få Kreutzfeldt-Jacobs syndrom /kogalskab, oplyse hvor de har deres råvarer fra, også hvis det bare er lidt gelatine .... Jeg vil i hvert fald gerne vide det. Grise får ikke den sygdom -- medmindre, man sprøjter den ind i blodbanen på dem
Har købt her http://www.ultimatebalance.co.uk/
Har ofte set et lignende produkt hos bigvits men ikke købt det netop fordi man ikke kan få oplyst, hvor køerne er fra .... men ok, måske har man allerede ædt for meget gelatine til at kunne være sikker på noget som helst
Men når jeg køber okse og lam til at spise, køber jeg udelukkende dansk eller - for lammets vedkommende - netop fra New Zealand 
Nielsigne
..... Prøver det i morgen .... Hvis jeg tør .....
-
15-10-13, 23:39 #72
Jeg brukte denne for noen år siden:
http://www.iherb.com/Nutricology-Adr...ggie-Caps/3415
Trodde av en eller annen grunn at de var utvunnet fra sauer..,
men nå vet jeg jammen ikke hva slags dyr det er snakk om
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
15-10-13, 23:44 #73
Der står, det er "bovine", så dvs. hovdyr - okser, får/sauer m.v.
Det er gruppen Bovinae, har jeg lige fundet ud af
http://da.wikipedia.org/wiki/Bovinae
... var de ikke noget for dig alligevel? Eller fandt du måske et andet mærke?
-
17-10-13, 21:34 #74
Nå, hoppede lige i Wiki-fælden - det er selvfølgelig ikke hovdyr men klovdyr, der er tale om
Men der står hovdyr på Wiki.
-
17-10-13, 22:00 #75
Kevlin
... bare fordi du er paranoid: så betyr ikke det at de ikke er ute etter deg!!
Lavt stoffskifte - Erfa Thyroidfra slutten av 2009
Min første halve pille med Erfa
-
18-10-13, 00:50 #76
Ja, den slags kender mange her nok alt for godt.
Nielsigne
-
18-10-13, 23:37 #77
Her tænker jeg jo på den fattigdom, der rammer mange med lavt stofskifte, efterhånden som skavankerne sætter ind og gør det mere eller mindre umuligt at tjene penge. Jeg synes, det har taget et stykke tid for mig at finde ud af, hvilke tilskud der fungerer bedst /er vigtigst for mig og hvilke jeg bare kan springe over. Man kan læse sig til noget men med mange af tilskuddene må man nu alligevel føle sig frem. Selv da er det dyrt

Ud over vitaminerne og min fantastiske kæmpenatlysolie, beholder jeg NAC - N-Acetyl Cysteine, taurine, HCL og enzymer. Men der er nogle ting, jeg ikke har brugt i et stykke tid - og nu er det så, jeg vil se, om jeg kan have gavn af et adrenal-tilskud. Har ofte overvejet det men synes egentlig, det er lidt ulækkert ... og har heller ikke vovet endnu
-
19-10-13, 01:52 #78
Jeg vet hvilket tilskudd jeg ville prioritere på topp om jeg kun kunne velge ett. Det tar jeg ikke til daglig nå, siden jeg tar en bøtte andre tilskudd i stedet... Det jeg tenker på er now food sine enzymer med HCL. Årsaken til at jeg ville ha prioritert dette er at gjennom dette kan jeg håpe på at tarmen får tatt opp de andre nødvendige tingene i større grad direkte fra maten. Alternativ 2 måtte være et bredt vita-/mineraltilskudd. Men jeg tviler på at det ville fungere såpass bra som enzymene gjør.
Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...-- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk
Lignende tråder
-
Bestilling av Erfa Thyroid direkte fra Erfa i Canada
Av Siven i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 16Siste melding: 04-06-13, 18:11 -
Bytte 125 mg ERFA med 60 mg?
Av Vilje i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 2Siste melding: 29-04-10, 23:40 -
De har fått Erfa på Apotek1!!!!!
Av Lillepus88 i forumet Mangel på Thyroid-medisinerSvar: 29Siste melding: 11-03-10, 18:15
Svar med sitat

Bokmerker