Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 12 av 12
    Medlem siden
    Apr 2009
    Meldinger
    10

Standard Sv: Feber (?) og litt andre ting.

Hei.

Jeg blir også plutselig veldig varm i ansiktet. Det både ses og kjennes varmt ut. Blir gjerne litt rødlilla i kinnene på det verste. Ofte så klør det også. Det hjelper med frisk, kald luft.

Det er kanskje ikke relevant, men jeg er nokså temperatursensitiv. For varmt = rød/varm/kløe i ansiktet, for kaldt eller trekk (selv midt på varme sommeren) = vondt i magen ev diarè.

Får også sånne hetetokter når jeg er stresset. Det kjennes som en varmebølge som slår gjennom kroppen. Ikke feber i noen av tilfellene, men det kjennes slik ut. Jeg er 33, og fikk en sønn i fjor sommer, så overgangsalderen er det neppe... ;-)

Neseblod har jeg innimellom. Ikke slik at det virkelig renner, men det er blod i neseborene, for å si det sånn. Danner seg ofte skorper, noe som er ekstremt irriterende. Fysjom...
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Medlem siden
    Jun 2011
    Sted
    Danmark, Vestegnen
    Alder
    56
    Meldinger
    222

Standard Sv: Feber (?) og litt andre ting.

hej

ved ikke om jeg kan give dit et råd med på vejen , men jeg lider forfærdeligt af feberfølelse - og jeg er søremig begyndt at genkende at mit starter kort efter enten indtagelse af brød eller andet gluten eller ved mælkeprodukter .
    selvom jeg prøver at undgå gluten har jeg ikke helt gennemskuet alt der er gluten i

har du overvejet disse ting ?

kærlig hilsen

carina

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Kjerringråd - for ting og tang :)
    Av Stina i forumet Forum: Kos, kaos og humor
    Svar: 12
    Siste melding: 10-04-07, 22:45
  2. Feber?
    Av gismo i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 5
    Siste melding: 25-02-07, 16:17
  3. Er Graves den sykdommen som alltid går over av seg selv?
    Av rikke i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 23-12-06, 14:07
  4. Feber
    Av Lisa i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 1
    Siste melding: 20-11-06, 19:59

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg