Side 2 av 2 Først 12
Viser søkeresultater 11 til 16 av 16
    Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    60
    Meldinger
    3,369

Standard Sv: Feber om kvelden

.... og lykke til hos lægen

IKKE for at være negativ, altså! Vil jeg lige tilføje. Det så lidt måske lidt mærkeligt ud. Men jeg håber, du virkelig kommer nogen vegne med at gå til læge, ville jeg bare sige
    Sist endret av Nielsigne; 09-03-11 kl 18:29 Begrunnelse: IKKE for at være negativ, altså!

Medlem siden
    Mar 2011
    Meldinger
    6

Takk for det Leste igjennom innlegget mitt, og det var kanskje litt voldsomt... hehe!
    Ikke så galt, men noen ganger blir man jo litt oppgitt... hvorfor kan man ikke bare være "normal"

Ingen som vet hva flekken på øyet kan være?
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Mar 2011
    Meldinger
    6

Da har jeg vært hos legen to ganger alt... neste time igjen i morgen. Liker denne legen

På torsdag var S-CRP på 58, noe som vissnok er høyt... i dag var den på 121... har nok en infeksjon et sted, men hun finner ikke ut hvor eller hva.

S-Fritt T3 var på 3,9
    S-Anti-TPO var på 90
    S- FT4 var på 26,3
    S-TSH var på 0,02

Sier dette dere noe? Hun sa jeg ligger for høyt, så vi skulle redusere dosen litt, forsiktig. Høres det riktig ut?

Jernverdiene mine var:

S-Jernmetning 9
    S-Jern 4,3
    S-Jernbind.kap 48

Dette er vel kanskje ikke så bra?

Og noe som heter Eosinofile lå på 2,7... aner ikke hva dette er en gang, men det var visst ikke helt som det skulle.

Setter stor pris på litt hjelp
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    911

Hei Essa

Stigende CRP fra 58 til 121 tyder på infeksjon og dette synes jeg legen din bør ta mer på alvor. Du har beskrevet feber, muskelsmerter etc. Alt tyder på at du har en infeksjon av en slik art at den må behandles!

Eosinofile er en del av hvite blodlegemer og den kan synke ved bakterielle infeksjoner.

FT4 kan se ut til å ligge litt over referanseverdier, selv om du ikke har oppgitt de. Og en liten reduksjon av dose kan nok være riktig.

Lavt jernlager (s-jern). Fikk du målt hb (blodprosent)?

Har du referanseverdier på blodprøvene, så før gjerne de inn.

Og ta kontakt med lege igjen for å finne ut av denne infeksjonen.

Medlem siden
    Mar 2011
    Meldinger
    6

Betennelse i lungesekkene... hehe! Tullekropp Tredje gangen jeg har dette, men det viser seg alltid på forskjellige måter. Sist ble jeg lagt inn på sykehus en ukes tid.
    Satt på antibiotikakur og noen andre tabletter som skulle ta infeksjonen.
    Tenker magen min blir glad for dette..
    Blir vel iallefall bedre nå da, selv om jeg gjerne skulle visst hvorfor jeg får det...?

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    911

Jeg tenker mer at kroppen din nok blir glad for å bli kvitt denne pleuritten og at magen og dens reaksjoner på medisin blir sekundært

Legen din burde være den som kan finne ut av hvorfor du får dette igjen og igjen.

http://nhi.no/sykdommer/lunger/infek...ritt-2145.html

Side 2 av 2 Først 12

Lignende tråder

1. Svar: 8
    Siste melding: 15-07-12, 08:35
  2. Feber (?) og litt andre ting.
    Av Carro i forumet Hashimoto's thyroiditt (anti-TPO)
    Svar: 11
    Siste melding: 23-12-11, 13:44
  3. Feber?
    Av gismo i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 5
    Siste melding: 25-02-07, 16:17
  4. Feber
    Av Lisa i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 1
    Siste melding: 20-11-06, 19:59
  5. Armour kvelden før nye prøver skal tas?
    Av milla i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 2
    Siste melding: 25-05-06, 20:26

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn