Viser søkeresultater 1 til 9 av 9

Tråd: Hei Hei!

Medlem siden
    Nov 2010
    Meldinger
    1

Red face Hei Hei!

Nok en nykommling på forumet Har vært innom og sett litt, kjempe forum!!

Mitt navn er Ellen og jeg er fra Haugesund, 21 år og nyutdannet Helsefagarbeider, frisk og rask. Ny i jobb og diverse. Har en ganske aktiv jobb, etter en lang tur svimte jeg bare av. Var borte ganske lenge så ble sendt på sykehuset. Etter å ha testet meg for absolutt alt, så de på halsen min, hvor kjertelen var tydelig forstørret. Måtte ligge på sykehuset frem til fredag og fikk da 10m. med overlegen hvor jeg fikk beskjed om at jeg hadde høyt stoffskifte, graves NO BIG DEAL.

Når jeg tenkte over det hadde jeg nok vært innom de fleste symptomene, Men sta som jeg er tenkte jeg med meg selv at dette var bare stress. Etter sykehusoppholdet ble jeg skrevet ut med neo og pronolol, ettersom hjertebanken og pulsen min er helt oppe i skyskyene.. I dag skal jeg visst trappe ned på pronololen selv om hvilepulsen min ligger på 110-120.. Får se hvordan det går

Mye god kunnskap i dette forumet og har planer om å lese meg i hel i kveld, har da ikke så mye annet å finne på for tida. Gleder meg til å bli med dere her på forumet

Beklager Skriveleifer, en del skjelvinger i fingrene ennda;)
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    911

Standard Sv: Hei Hei!

Hei

Tidligere Graves og samme "start" som deg, et ublidt møte med gulvet her Dessverre fikk jeg ikke diagnosen før to år senere, da jeg etter undersøkelser ble diagnostisert som utbrent. Rakk å bli veldig dårlig på de årene. Så at de har funnet sykdommen er jo, om man kan si det slik, bra.

Velkommen til forumet

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Hei.
    Så fint at du fant forumet da. Mange gjør jo ikke det.....
    Og du har jo også flere muligheter til å få en korrekt behandling en de fleste av oss. Mange her trenger hjelp til det.
    Særstilling ?
    Nope - sykdom rammer alle like hardt, men du er særdeles velkommen både som menneske og med dine kunnskaper.
    Det er vel også sånn at det er flest med lavt stoffskifte her, og noen har nok først hatt høyt, og fått lavt av ulike årsaker.
    Mange med høyt stoffskifte kureres jo av behandlingen.
    Håper det gjelder deg.

De med lavt er fanget av mer eller mindre vellykkede behandlingsformer....
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Jun 2010
    Sted
    Vestlandet
    Alder
    54
    Meldinger
    127

Hei!

Velkommen! Jeg er fra Vestlandet så da bor vi ikke så langt fra hverandre. Har lavt stoffskifte jeg da.

Håper du føler deg bedre snart!

Medlem siden
    May 2009
    Sted
    Nord-Norge
    Alder
    49
    Meldinger
    498

Hei, og velkommen hit oss!

Håper du ikke har lest deg ihjel på alt det rare som finnes her inne...

Får håpe at du vil komme ned på et mer normalt nivå etter hvert, når du er rett medisinert på "pille-trille". Og kanskje mer roligere, og mindre skjelven!

Klem

Medlem siden
    Jul 2010
    Sted
    Danmark
    Alder
    51
    Meldinger
    307

Velkommen EllaMella

Kærlig hilsen
    Cirkeline
    Jeg fik i september 2009 konstateret for lavt stofskife
    Begyndende knogleskørhed?
    Lad aldrig noget forhindre dig i at være et godt menneske

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Indre Troms
    Meldinger
    240

Hei og velkommen hit.Her e det mye tips og støtte og få

Medlem siden
    May 2010
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    2,767

Hei, og velkommen! Trist at du "kvalifiserer", men når det er et faktum er det godt du fant veien.
    Diagnostisert etter "depresjonsymptomer" - mai 2010 & smgjs private side ...
    -- og det som er deilig er at NÅ er avataren min ironisk

Medlem siden
    Feb 2007
    Sted
    Østlandet
    Alder
    70
    Meldinger
    1,362

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder