Viser søkeresultater 1 til 5 av 5

Hybrid View

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Ålesund
    Alder
    51
    Meldinger
    418

Standard Eat right for your type...

Kom over dette her i dag. Peter D' Adamo er en meget kontroversiell fyr, og har fått mye pepper, men personlig synes jeg det var interessant....
    Det handler om blodtyper og hvilken mat som er best for de forskjellige. Dette stod under blodtype A, som er det jeg har:

Type As have a naturally high level of the stress hormone cortisol and produce more in response to stressful situations....videre:
    Due to the naturally elevated cortisol in type As, additional stress often manifests in several ways; disrupted sleep patterns, daytime brain fog, increased blood viscosity (thickening), and promotes muscle loss and fat gain. In extreme cases in Type As, stress can manifest in more serious ways, causing obsessive-compulsive disorder, insulin resistance and hypothyroidism.

Ved å klikke på linken, finner man en liste over matvarer, så kan man klikke på de forskjellige matvarene for å finne ut hvorvidt det er sunt eller usunt for de forskjellige blodtypene.

http://www.dadamo.com/typebase4/typeindexer.htm

Kan bli en liten utfordring dette her, siden vi har et hushold bestående av både blodtype A, 0 og B

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Smile Sv: Eat right for your type...

Sitat Opprinnelig skrevet av knokkel Vis post
    Kom over dette her i dag. Peter D' Adamo er en meget kontroversiell fyr, og har fått mye pepper, men personlig synes jeg det var interessant....
    Ja, det snakkede folk om i denne meningsmåling for 5 år siden.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Dec 2009
    Sted
    Ålesund
    Alder
    51
    Meldinger
    418

Standard Sv: Eat right for your type...

Javisst Jeg har til og med stemt på meningsmålingen. Har hukommelse som en gullfisk...

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Møre og Romsdal
    Alder
    67
    Meldinger
    1,971

Knokkel - jeg har også blodtype A, men negativ (A-). Er det kun selve bokstaven (A) som teller, eller er der noe forskjell om man er pluss eller negativ? Har i sin tid lest noe om Blodtypedietten, men har ikke fulgt opp.
    Balder-legen hevder at det er ikke hypothyreose med en TSH på 4,82 som øket til 7,56
    Hypothyreose uten antistoff.
    • Levaxin fra oktober 2004. Westhroid fra august 2006. 4 grain ny Armour fra Februar 2010. Levaxin og Liothyronin fra februar 2011. Thyroid-S fra august 2011.
    Stoffskifteprøver etter 4 mndr på Thyroid-S

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Den negativ som Adamosnakker om, er ikke rhesus, men utskiller eller ikke utskiller.
    På vanlig språk så er det slik at slimhinnene hos utskillere har IgA på seg, noe som hjelper mye med immunforsvaret.
    Ikke-utskillere har ikke det.

A-ikke-utskillere skal spise som 0.

så det er ikke sånn helt fire typer, det er flere, og det er blitt forandret end el siden den føste teorien.
    Og nå kom en til tilføyelse, eller flere.
    Hvis du klikker deg inn til bloggene på adamo sin side, så forstår du mer, at de har jegere og så videre.

Lignende tråder

1. Hypotyreose type 2
    Av minnie i forumet Hypothyreose Type 2 ?
    Svar: 9
    Siste melding: 23-11-13, 11:14
  2. Hypotyreose Type 2
    Av Anisa i forumet Hypothyreose Type 2 ?
    Svar: 8
    Siste melding: 31-03-10, 13:06
  3. Ny type Armour
    Av Persa i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 14
    Siste melding: 26-09-09, 10:44
  4. En ny type jerntilskudd
    Av Thomas W H i forumet Lavt stoffskifte av jern(mangel)
    Svar: 10
    Siste melding: 17-09-09, 20:21

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn