Viser søkeresultater 1 til 3 av 3

Tråd: Ninamor 74

Hybrid View

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Lightbulb Ninamor 74

"Min historie" af Ninamor 74. Læs den på Bloggen her, hvor der også kan kommenteres.

Ninamor

Det vil være bedst, hvis du kopierer dit blog-indlæg her i Presentasjoner, hvor din historie bliver fundet af flere. Vores blog er endnu ikke eksponeret nok for udenforstående, men det bliver den snart.
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Medlem siden
    Feb 2010
    Sted
    Sør-Norge
    Alder
    52
    Meldinger
    29

Standard Sv: Ninamor 74

HEI!

Hvordan gjør jeg det? Skjønner ikke dette helt ennå!

Medlem siden
    Dec 2008
    Sted
    alle lande
    Meldinger
    1,364

Smile Sv: Ninamor 74

Sitat Opprinnelig skrevet av Ninamor 74 Vis post
    HEI!

Hvordan gjør jeg det? Skjønner ikke dette helt ennå!
    Det skulle gerne være let nok. Du skal klikke på ikonet "Rediger" under dit blogindlæg (ikonrækken nederst til højre) og blokmarkere "blåt" med musen hele indlægget. Så trykker du Ctrl c på dit tastatur og så er dit blogindlæg gemt på din computer.

Du kommer her i forummet "Presentasjoner" https://www.stofskifteforum.dk/forumdisplay.php?f=31 , hvor du klikker på knappen "Ny Tråd" og placerer musemarkøren indenfor det tomme skrivevindue, hvorefter du trykker på Ctrl v, og så skulle hele dit blogindlæg komme frem som en trådstarter.

Du skriver en overskrift og klikker på "Legg til svar" som du også gjorde da du postede blogindlægget.

Skulle noget gå galt, hjælper vi det hele på plads, så bare gå i gang.

P.S. Hvis det er nemmere, kan du bare starte et nyt indlæg med kun ti tegn her i Presentasjoner og vi vil selv flytte indholdet af din blog her. Hvad der er nemmere for dig. Du skal heller ikke være bekymret for at poste "forkerte" steder/emner. Det rydder vi bare op i og flytter indlæg hvor de hører til, hvis det skulle blive nødvendigt.
    Hvis du har noen spørsmål knyttet til bruk av vårt forum - les OSS/FAQ.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn