Huff, sitter her og gruer meg så inderlig til legebesøk idag. Jeg er sykmeldt liksom for å få hvilt og kommet meg litt etter 2 uker med gråtetokter og apati og vondt i kroppen, men det eneste jeg greier å tenke på hver eneste dag er legetimen jeg skal på idag. Fordi jeg har en lege som ikke er no flink til å lytte - og idag MÃ… jeg stå på at han tar dette med stoffskiftet mitt alvorlig (selv om alle prøver visstnok OK siden operasjon for halvannet år siden). Jeg kjenner jeg er mest redd for å ikke få videre sykmelding....... Fordi sist jeg var hos han så var det "Hjelper ingenting å være borte fra jobb, vettu...." og dette gav meg helt panikk!! Hvorfor er det så liten forståelse for dette rundt omkring hos fastlege?! Føler jeg sitter der og juger for å bli forsått liksom...!! Jeg er veldig nedstemt og deprimert og skal IKKE tilbake på lykkepiller - vært down that road feilaktig tidligere, før operasjonen. Puh....jeg har helt magesår oppunder ribbeina...så sliten blir jeg av å grue meg til lege...

Idag skal jeg be om henvisning til spesialist. Indremedisiner. Må få sjekket ut dette en gang for alle. Samt utskrift av siste stoffskifteprøver..........slik at dere her inne kan sjekke tallene mine - stoler mer på dere enn på legen min. Ille!!!!

Vel - det var en liten utblåsning - takk for oppmerksomheten. :-)

Ha en symptomfri dag!!

Karianne ;-)