Viser søkeresultater 1 til 9 av 9

Hybrid View

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    79

Smile Onsdag 16. desember

I dag her jeg hatt det koselig med å være sammen med to små barn,
    den ene min lille barnebarn pike på 5,5 år, og den andre mitt lille
    bonusbarnebarn på 2,5 år.

Foreldrene ville på julehandel, så jeg fikk være barnevakt. Vi var først her hos meg, og det gikk ganske så bra. Vel, om man ser bort fra pølsebiter,
    klementiner, og hele og halve kjeks utover gulvet.

Godt man har hund, som spiser det meste, men ikke klementiner da.

Og det blåser friskt og godt her nå, det durer i pipa og jeg skulle ha fyrt
    opp, om det ikke var så sent. Men jeg fryser ikke.

Tenker jeg snart skal finne sengen og være uthvilt til en ny dag.

Har dere hatt en fin dag?

Medlem siden
    Nov 2009
    Sted
    Østfold
    Alder
    45
    Meldinger
    171

Standard Sv: Onsdag 16. desember

Jeg har også hatt en helt ok dag Ungene lot meg få sove lenge i dag. Jeg er så heldig at jeg har bestemoren deres boende i hybel hjemme hos oss. Så jeg kan jobbe natt og sove lenge samtidig som jeg vet at ungene mine har det trygt og godt. Men etter at de fikk xbox 360 på rommet var visst det en bedre barnevakt enn bestemoren.. hehe.. Jeg sto opp idag og lagde meg kaffe og tok meg en lang dusj mens ungene ryddet litt på rommet sitt. Så koste vi oss med mat og satte igang og male på lyskrukker som ungene skal gi bort i julegaver Er innmari koselig å sitte sammen med ungene slik Så var det duket for Jul i svingen. Det er den beste julekalenderen jeg vet om. Jeg syntes lille Nure er så søt og han er jo til å spise opp.. Klara også... hun er nydelig.. Også har du Marvin da.. alle elsker vel han

Før jeg måtte dra på jobb spiste vi pizza og så på jul i tøyengata.. altså.. det ble rene lørdagen på meg i dag

Koser meg nå på jobb. Har nettopp sett en film og lest litt i et ukeblad. Metningsmåler og pulsmåler som jeg skal passe på er i stykker. Så jeg må ta pulsen manuelt noen ganger i løpet av natten selv. Er jo ganske ok å nattevakt for et lite barn. Er lykkelig for at jeg har denne jobben

God jul alle sammen!
    Under prøvebehandling med Levaxin. Sekundær hypotyreose.
    Dagbok

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    79

Hørtes veldig koselig ut!

Men, kan jeg spørre hvor du jobber? Altså sånn generelt, ikke akurat hvor..?

Syns det er koselig å lese litt om hverdagen til andre, ikke bare om sykdom og medisiner, selv om det er til stor hjelp for oss alle.

Takk for at du delte!

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    79

Ser nå at du har skrevet mye i bloggen, jeg kan lese meg opp der jeg!

Medlem siden
    Apr 2009
    Sted
    Vestfold
    Alder
    62
    Meldinger
    911

Dagen har vært stille, med bare noe huslige aktiviteter i et bedagelig tempo.

På kvelden svingte jeg meg rundt og bestemte meg for å ta i bruk noen av de kremene jeg har gått til innkjøp av for min ekstremt tørre hud "overaltomkring". Inntil i kveld har de nemlig fungert som pynt på badet, men nå har de i stedet gjort nytte for seg Så her har det vært oljebad, smøring og kuring av hår. Deretter bar det rett i pysjen.

Jeg laget et godt kveldsmåltid som jeg koste meg med i tussmørke med tente stearinlys. Så knapt hva jeg spiste, men visste jo hva jeg hadde laget og godt smakte det Når jeg deretter var riktig så god og mett, glemte jeg oppvasken og ringte min gode mamma og tilbragte noen timer med henne i telefon.

Nå venter sengen (også den "nyoverhalt") på meg. God natt til dere og ha en god torsdag alle sammen.

Medlem siden
    Aug 2007
    Sted
    Rogaland
    Meldinger
    79

Koselig bidrag, Eirin! Godt at kremene kom til nytte,
    vi må bare bli flinkere til å ha dager hvor vi tar vare på kroppen,
    også utvendig.

Lignende tråder

1. JUHUUU!!! Glutenfritt bakeri i Oslo 2. desember
    Av Delisa i forumet Glutenfritt
    Svar: 2
    Siste melding: 18-11-09, 20:06
  2. møte i Oslo idag onsdag og jessheim i morgen
    Av nora i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikere
    Svar: 0
    Siste melding: 06-06-07, 13:26

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn