Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Hybrid View
-
10-12-09, 09:51 #1
Rydding for late folk :-)
Hvordan rydde til jul?
1. Lag en fil på PC'n din
2. Navngi filen "Rotet i huset"
3. Slett filen
4. Pcen vil da spørre: "Ønsker du å slette ROTET I HUSET permanent"?
5. Svar ja!
6. Legg bena på bordet
7. Ta en gløgg
8. Les en bok.
Jeg har struma og hypothyreose, i tillegg til flere andre kroniske sykdommer.
-
10-12-09, 11:47 #2
Sv: Rydding for late folk :-)
Den er så genial..
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
-
10-12-09, 13:37 #3
Den var som bestilt! Knallbra!
Ellers har jeg også funnet ut at hvis ingen rører støvet så syntes det ikke så godt, så hos meg er det; Forbudt å røre støvet!
Ellers ting jeg som egentlig har vært nesten hysterisk perfeksjonist har funnet ut, Skifte på senger er en tung jobb og jeg som da ikke tåler å se skrukkete sengetøy(må være strøket)forlanger at her må alle legge seg nydusjet, for dem her i huset som trives best med å dusje på morgenen blir det begge deler eller sofan, sengene er pene mye lenger. Er i utgangspunktet blitt mer ustadig og utålmodig i forhold til hva jeg var før(nyklekket burugle) så jeg maser om konstruktive ting som syntes, alle må hele tiden rydde etter seg selv(forenværende hønemor), når jeg har brettet klær legger jeg på plass i skapene selv og legger frem klær til alle om kvelden. tidsmessig besparende for jeg slipper å til stadighet ha totalopprydding i rotete skap og skuffer (mor er i bedre humør). Ingen får bruke store badehåndklær og badelaken en gang, skal dem absolutt bruke det må de henges til tørk på badet og brukes en gang til, dette er det ingen som syntes er kult så nå bruker alle dusjhåndklær (70*90-70*100)mye enklere og håndtere og brette. Når jeg orker å lage husmannskost lager jeg nesten bestandig ting som kan lages stort og varmes opp i et par-tre dager (lapskaus,fersk suppe.ertesuppe, hyrdepai etc). Ukelønn eller kontantkort til mobil etc. støvsuge,ut og inn av oppvaskmaskinen,gå ut med søppel osv.
Dere kan tro jeg er morsom å bo sammen med! Neida det fungerer veldig bra selv om jeg høres ut som ei brugle, alle har funnet ut at da har jeg det bedre og mindre slitsomt samt at jeg blir i bedre humør og vi bruker ikke mye energi på diskusjoner om hvem som har gjort hva og ikke, alle har ansvar for noe felles og sitt eget så egentlig er alle mer fornøyd.
Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
-
10-12-09, 19:51 #4
Eller som meg... eg har berre gjev total topp. Ser ikkje bra ut her. Støvsyg rett som det er golvet, så hyblekaninar er ikkje eit problem eigentleg.
Men rotete... Gosh!! Ting står framme over alt, ting ligg i haugar - skal ta det seinare når eg får energi... Men det er jo aldri. Maktar kun å ta "toppen av isfjellet", rydde unna etter dagen og ikkje alltid eg klarer det heller.
Men har jobba lenge med å akseptere at det er slik det er nå. Og synest det er nesten heilt greitt
-
10-12-09, 21:18 #5
Det er så sant som det er sagt, derfor ligger støvet best urørt for da syntes det ikke så godt. Jeg har absolutt ikke samme standard som jeg pleide før men er vel egentlig ganske hissig blitt og har funnet ut at jeg får utløp for en del av dette ved å mase på konstruktive ting i stedet for å bare være hissig på alt mulig. Også har som sagt de andre i huset funnet ut at vi har det best og minst tappende om jeg ikke peser.
Men for å være ærlig her må folk ta det som det er ellers får dem la vær!Fra høyt til lavt. For mye av det gode er vidunderlig, for lite av det da treffes vi her
-
18-12-09, 21:03 #6
Den ryddinga der synes jeg var flott Sonja
Det passer i hvert fall meg i denne førjulstiden!!
Har fått kjøpt noen gaver og er egentlig ganske fornøyd med det
Støvet forsvinner ikke og det er faktisk MYE viktigere å kose seg med familie og venner enn å prioritere støvet
Kravene her i huset er betraktelig senket i forhold til før i alle fall
Ha en fin førjulstid alle sammen og nyt livet
Lignende tråder
-
Tyroksin for folk uten stoffskifteproblemer????
Av nettisen i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 29-03-09, 00:39 -
"Hvordan folk med ME behandles"
Av Anisa i forumet Myalgisk encefalopati (ME)Svar: 0Siste melding: 15-02-08, 21:22 -
Øre-nese-hals-spesialist --- folk er rare ;-)
Av Stina i forumet Hos legenSvar: 4Siste melding: 09-11-07, 10:18

Svar med sitat
Bokmerker