Viser søkeresultater 1 til 10 av 19

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Bivirkninger af vaccine mod svineinfluensa

Svenskere var de første i Norden med vaccineringsprogrammet. "Mer än en halv miljon doser av influensavaccinet Pandemrix har skickats till landstingen. Flera tusen svenskar har fått vaccinet och nu kommer anmälningar om biverkningar till Läkemedelsverket." Kilde: artikel i DN.se 190-tal biverkningar av vaccinet

Jennely, 26 år: "Undersköterskan Jennely Ottosson, 26, från Umeå, var helt frisk när hon vaccinerade sig. Dagen efteråt hade hon 39 graders feber och var helt slut." Læs mere...

Rebecka, 32 år: "Vid samma tillfälle vaccinerade sig hennes klasskompisar. - Det var i alla fall fem av 19 personer som blev dåliga i min klass."Læs mere...

Lotta, 49 år: "Undersköterskan Lotta Lindström, 49, från Jönköping, vaccinerade sig onsdags förra veckan."Læs mere...

Maria, 27 år: "Maria har flera kolleger som har fått liknande biverkningar. - Jag har vaccinerat mig tidigare mot olika saker och då har jag inte känt någonting."Læs mere...

Carina, 46 år: "i Vellinge var en av de första i Sverige att ta vaccinet och hon kände biverkningar. - Jag blev hängig och kände mig lite varm. Men det var inte så farligt, säger hon."Læs mere...

Vanliga biverkningar:

Smärta och svullnader vid injektionsstället
    Feber
    Trötthet
    Huvudvärk
    Frossa
    Förändrad lymfkörtel
    Influensaliknande symptom
    Värmekänslor.
    Myalgi
    Muskelsmärta.

Mindre vanliga biverkningar:

Sömnlöshet
    Diarré
    Kräkningar
    Illamående
    Ökad svettning
    Klåda
    Utslag.

Källa: Produktresumén för Pandemrix, publicerad på lakemedelsverket.se

Skeptiska läkare förbjuds att prata om massvaccinering
    Vaccinmotståndare i vården riskerar att bli omplacerade

Hmmm.... hvordan mon babyer har det efter indsprøjtning med vaccinen? Eksperterne siger at de "reagerar bra på svininfluensavaccinet - och får få biverkningar" Babyer kan jo ikke anmelde bivirkninger. Helt ned til 6 måneder? Er de blevet sindsyge alle sammen?

Og de gravide? De vi bare tro, at det de har de sædvanlige graviditetsplager, specielt da mange førstegangsgravide slet ikke aner noget om, at man kan faktisk have en nem graviditet. Hvad vaccinen gør ved fostrene, kan man heller ikke vide, da netop dette er meget tys, tys om ude i verden.

Og hvad med dem, der dør kort efter, at de var blevet vaccineret. Om dem siger ekperterne, at de er "bare" døde af døden. Hmm... var de netop ikke med i den "udsatte" gruppe og hvordan kan man vide, at de er døde "af døden" fordi de ikke kunne holde til vaccinens belastning på deres syge kroppe? Når en 90-årig dør kort efter vaccinering, kan man undgå at kalde det for at han/hun døde "af døden"? Hvad fanden er meningen så med, at vaccinere så gamle mennesker, at man så ikke ved hvad de dør af kort efter?

Når jeg tænker på alle stofskiftesyge, som selv uden vaccinen kan påvise alle disse symptomer - vil jeg gerne være en flue på væggen hos de læger, der vil afvise deres nyvaccinerede stofskiftesyge med, at "dette er jo de vanlige stofskifte-symptomer I har jo altid klaget over alligevel"....
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

Standard Sv: Bivirkninger af vaccine mod svineinfluensa

Nei babyer kan ikke anmelde bivirkninger - det kan ikke jeg heller.
    Jeg ahr forsøkt ved flere anledninger.
    Mitt barnebarn fikk en vaksine i hvert lår. Det ene ble rødt og hovnet opp til dobbelt størrelse.
    Men det var ingen bivikning......

Så vil de at jeg skla stole på dem når de uttaler at det er få bi-virkninger ?
    Jo - jeg forstår jo hvorfor det er så få da.......
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Og de gravide? De vi bare tro, at det de har de sædvanlige graviditetsplager, specielt da mange førstegangsgravide slet ikke aner noget om, at man kan faktisk have en nem graviditet. Hvad vaccinen gør ved fostrene, kan man heller ikke vide, da netop dette er meget tys, tys om ude i verden.
    Iflg. The Military Vaccine Resource Directorys website indeholdt Golfkrigens miltbrandvaccine gennemsnitligt 34,2 ppb squalen (dele/milliard). Ifølge GlaxoSmitKline's udsendte dokument, side 6, indeholder deres Pandemrixvaccine 10,68 mg squalen pr. dosis (0,5 ml) - dvs. en million gange mere squalen end i den miltbrandvaccine, der er under meget stærk mistanke for at have gjort så mange syge under Golfkrigen. Kvindelige soldater frarådedes graviditet i mindst 18 måneder efter vaccination pga. risiko for fosterskader.....

... hos os skal gravide vaccineres. Squalen er nu en gang den samme squalen, uanset hvad slags vaccine den er tilsat. Oven i købet en million gange mere squalen end i de amerikanske vacciner den gang? Hvordan skal man forstå det?
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Sverige
    Alder
    81
    Meldinger
    2,323

Til alle norske og danske stoffskifte-pasienter, anbefaler vi boken STOP stofskiftevanviddet, skrevet av verdens ledende pasient-aktivist Janie Bowthorpe, som i 2005 grunnla nettstedet Stop The Thyroid Madness. Boken er utgitt på dansk i 2014. För alla svenska hypotyreos-patienter, rekommenderar vi samma bok, översatt till svenska med titeln Stoppa sköldkörtelskandalen (2012). Til alle gode leger, og pasienter som ønsker å lære mer av "the right stuff", anbefaler vi boken Stop The Thyroid Madness II (2014) med bidrag fra 10 leger MD. I Skandinavia, definitivt de to beste og mest nyttige bøker for hypotyreose-pasienter, for deres familier og venner, og for deres leger.

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Nu begynder enkelte danske læger røre på sig offentligt. Ikke underligt, at det er de pensionerede læger, som går til offentligheden først. De risikerer ikke sanktioner og udstødelse for deres åbenmundede ytrings-friheder.

Læger advarer mod bivirkninger af influenza-vaccinen
    Læger kritiserer massevaccination

Medlem siden
    Mar 2005
    Alder
    81
    Meldinger
    490

De representerer nok salige Ibsens "kompakte majoritet" (i en Folkefiende) bedre enn de selv liker å tenke på.
    Men, de gjør jo stikk motsatt av hva det de bør.
    • Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Medlem siden
    May 2006
    Sted
    Utenfor Norge
    Alder
    51
    Meldinger
    172

Det er nok mange som er skeptiske til vaksinen men fakta er at det er gjort en vurdering av fagpersonell som mener at fordelene med vaksinen er større en ulempene. At enkelte leger ikke er enig og protesterer offentlig det har vi jo hatt endel av her i Norge også.

Jeg har en oppfordring:
    GÅ OG VAKSINER DEG , da blir du ikke syk og kan heller ikke smitte oss som er i en risikogruppe. En annen ting er at blir du syk så hold deg hjemme til du er frisk igjen, dette inbefatter at du IKKE skal gå på butikken og pelle på matvarer i karantene perioden på 7 dager. Dersom folk hadde fulgt anbefallingene ville ikke så mange være syke nå.

Det er helt normalt å få bivirkning av en vaksine og av denne i større grad en andre fordi den inneholder stoffer som skal få igang imunforsvaret slik at man raskt blir imun mot sykdommen. Jeg vil heller ta vaksinen enn å dø av svineriet.

Lignende tråder

1. Svineinfluensa og Armour?...
    Av Siriusen i forumet Naturlig Thyroid medisiner
    Svar: 19
    Siste melding: 20-12-09, 11:55
  2. Bivirkninger av Levaxin
    Av Bille i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 2
    Siste melding: 07-01-09, 23:47
  3. Neo-mercazole: bivirkninger
    Av brits i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 34
    Siste melding: 09-02-07, 22:10

Søkeord for denne tråden

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg