Viser søkeresultater 1 til 3 av 3

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Velkommen tilbage Carro

Sitat Opprinnelig skrevet av Carro Vis post
    Skal til Hellas imorgen - kanskje jeg skal oppsøke lege der så blir det kanskje tatt allvorlig haha. Nei får vel vente å se om jeg klarer å fikse dette selv med tilskudd - burde funnets noen "sterkere" D vitamin tabletter da.
    Så man slipper å bruke en boks i uka
    Velkommen hjem igen - Carro

Håber du ikke havde brug for at "teste" de græske læger.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Medlem siden
    Mar 2009
    Sted
    Østfold
    Meldinger
    277

Standard Sv: Nye prøver, kan noen tolke dette?

Sitat Opprinnelig skrevet av Anisa Vis post
    Velkommen hjem igen - Carro

Håber du ikke havde brug for at "teste" de græske læger.
    Tusen takk Anisa!!!

Kom hjem i går kveld til regn og mørke skyer... skulle gjerne blitt lenger i sol og varme.
    Slapp å teste de greske legene hehe.
    Ikke har jeg fått noe svar fra legen min heller. Jeg ringte før jeg dro (for 14 dager siden) og da skulle hun sende et brev til meg - og det har enda ikke kommet. Er så oppgitt. Det må være noe feil siden jeg har disse vitaminmanglene og jeg vill at noen skal ta det alvorlig nok til å finne ut av det. Men så lett er det visst ikke.
    Fikk diagnosen Hashimoto's for en tid tilbake. Har blitt veldig mye bedre med LCHF-kost, anbefales!!

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Nye prøver, kan noen tolke dette?

Sitat Opprinnelig skrevet av Carro Vis post
    Tusen takk Anisa!!!

Kom hjem i går kveld til regn og mørke skyer... skulle gjerne blitt lenger i sol og varme.
    Slapp å teste de greske legene hehe.
    Ikke har jeg fått noe svar fra legen min heller. Jeg ringte før jeg dro (for 14 dager siden) og da skulle hun sende et brev til meg - og det har enda ikke kommet. Er så oppgitt. Det må være noe feil siden jeg har disse vitaminmanglene og jeg vill at noen skal ta det alvorlig nok til å finne ut av det. Men så lett er det visst ikke.
    Ja, det øser ned også her i Danmark Men det skal nok komme igen, det gode vejr....

Der er ikke andet for, at du bliver nødt til at ringe til lægen og bede om det brev! Hellere det, end at du bliver opgivende... og så lige efter de gode ferieoplevelser? Så hellere lade lægen vide, at du har brug for det brev og at det kan kun gå for langsomt med at sende det til dig!
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Svar: 1
    Siste melding: 07-04-09, 14:53

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn