Viser søkeresultater 1 til 2 av 2

Hybrid View

Medlem siden
    Oct 2007
    Sted
    Trondheim
    Alder
    41
    Meldinger
    28

Exclamation Har dere sett denne før? Om lavt stoffskifte på Vg.no

Regner med dere har lest det, men legger ut en link fordi jeg

http://www.vg.no/pub/skrivervennlig.hbs?artid=551818

Sendte den nettopp til sjefen min også... fikk gjennomgå en del på jobb pga en del enkelt dager med sykdom når jeg begynte der og frem til jeg ble gravid (er i mammaperm i dag). Jeg gjorde ikke annet enn og jobbe og sove en periode på 2 år... jeg presset meg selv til å jobbe frem til jeg stupte. Fikk migrenelignende hodepine, måtte ligge på et mørkt og kaldt rom og sove... ble skikkelig kvalm og kunne kaste opp pga at jeg var så sliten
    Stakkars samboeren min, han måtte vekke meg og kjøre meg til jobb, jeg tok bussen hjem, sov på bussen, sov når jeg kom hjem, han vekte meg å ga meg middag (det hendte seg jeg sovnet ved bordet), jeg sovnet, han vekte meg å sendte meg i dusjen og fikk meg i seng, og jeg sov hele natten... så på`n igjen
    Var til legen flere ganger for å sjekke jernlager, vitaminer, mineraler, hormoner osv... men han sa alt var normalt.
    Etter vi hadde prøvd å bli gravid i 9 mnder og legen foreslo jeg skulle si ifra om det ikke hadde skjedd noe innen 7 mnder() så ble det nok til meg... fordi om jeg er ung har jeg krav på utredning etter 12 mnder!!
    Jeg krevde henvisning til Medicus (en privat fertilitetsklinikk) for å finne problemet, jeg mistenkte PCOS siden jeg hadde mensen bare et par ganger i året. Til Terje Sørdal som er hormonspesialist så fikk jeg sjekket det meste... Han reagerte på at stoffskifteprøvene mine var i grenseland, og lurte på hvordan formen min var. Når han fikk vite hvordan ståa hadde vært de siste årene så fikk jeg Levaxin med en gang, og endelig en DIAGNOSE!!
    Gikk på 50 mg om dagen en periode, gikk opp til 50 mg 5 dager i uken og 100 mg 2 dager i uken, nå tar jeg 100 mg hver dag og jeg føler fremdeles det ikke stemmer... Må vel ta nye prøver igjen nå.
    Var i møte med sjefen forklarte hu mitt problem, men det var lite forståelse å få... ble stemplet som lat og negativ. Ting tydet på lite kunnskap om det jeg slet med. Så når har jeg sendt henne linken og er spent på en reaksjon

Medlem siden
    Oct 2006
    Sted
    Danmark
    Alder
    74
    Meldinger
    10,241

Standard Sv: Har dere sett denne før?

Jo, vi har set denne før. Tråden om det er postet her. Det blev vist nok en tråd, der havde fået mange op af stolen dengang.
    • Tak for at du læste mit indlæg.
    • Vil du vide lidt om hvad jeg står for, er du velkommen til at læse min signatur her

Lignende tråder

1. Dere som har lavt stoffskifte og carpal tunnelsyndrom..
    Av nuttisen i forumet Muskler, ledd og knogler
    Svar: 29
    Siste melding: 10-11-12, 22:54
  2. Lavt stoffskifte og arbeid? Hvordan takler dere jobben?
    Av i forumet På jobb med lavt / høyt stoffskifte
    Svar: 37
    Siste melding: 01-12-09, 20:44
  3. Når merket dere først symtomer på lavt stoffskifte?
    Av Knapp i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 7
    Siste melding: 21-05-08, 16:54
  4. Hypo og binyrer - sett denne?
    Av Lilje i forumet Adrenal Fatique - tilstanden sekundær til lavt stoffskifte
    Svar: 0
    Siste melding: 06-05-08, 18:05
  5. høyt eller lavt stoffskifte dere som har peilin på dette
    Av lene84 i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 3
    Siste melding: 05-05-07, 08:56

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine