Viser søkeresultater 1 til 1 av 1
Tråd: Slanking
Hybrid View
-
16-03-09, 20:17 #1
Slanking
Må bare fortelle !
Tidlig i februar, pratet jeg med legen min vedr noen henvisninger jeg skulle ha og samtidig tok jeg opp at jeg har hørt om ett flott sted hvor man kan få hjelp med overvekt. Legen syntes det hørtes interressant ut og fikk link til hjemmesidene så han kunne ta en titt selv når han hadde mulighet. Noen dager senere, ringte han og fortalte meg at han hadde henvist meg og håpet at det ikke tok så lang tid, forhåpningene mine var ganske så labre.
2 uker gikk, så ringte jeg legen min om noe annet og fikk samtidig vite at han hadde fått henvisningen i retur, for den måtte gå via overvektsklinikken på Aker Sykehus, men han hadde allerede sendt den videre.
Forrige lørdag fikk jeg brev fra Aker om at en lege hadde sett på henvisningen og jeg ville få time hos de innen utgangen av November 2009.... Jaja, tenkte jeg og slo meg til ro med at nå var jeg ihvertfall i loopen, så fikk jeg krysse fingra for at det gikk litt fortere. Gudskjelov for den fingerkryssinga.. Allerede onsdag, fikk jeg brev om at henvisningen var sendt direkte til behandlngssenteret jeg gjerne ville til, holdt jo på å dø der jeg satt, hadde aldri i verden trodd jeg skulle få plass så fort !
I dag ringte jeg til behandlingssenteret og fikk vite at jeg var satt opp til inntak allerede 20. mai i år
men pga jobb situasjonen min ønsket jeg å forskyve det om mulig, så da ble det klart - 21 september tropper jeg opp på NIMI Ringerike (Helgelandsmoen) og skal være der i 14 uker med trening og mestringslæring.
Her kan dere lese litt om det (jeg kaller det fleskefarmen da..): http://www.hjelp24.no/overvekt/category137.html
Nå er jeg veeeldig spent på om det kommer til å gi seg noen gode utslag på vekta og formen
Sonja; syns jeg så du hadde reklame for xxlpluss, på nettsidene til en som har vært der, du har kanskje hørt om det ?
Lignende tråder
-
slanking å lavt stoffkifte
Av Shelley i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 25Siste melding: 21-01-10, 21:29 -
slanking og lavt stoffskifte
Av Alice i forumet MeningsmålingerSvar: 6Siste melding: 27-02-08, 10:29 -
når slanking ikke nytter ...
Av mammantileir i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 0Siste melding: 14-08-07, 21:08 -
Slanking
Av Hsn i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 9Siste melding: 07-06-07, 06:37 -
Hypothyreose og slanking
Av Sonja Midtlien i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 1Siste melding: 09-06-05, 10:31

Svar med sitat
Bokmerker