Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Har laget meg ny blogg..
Hybrid View
-
14-03-09, 16:08 #1
Har laget meg ny blogg..
Litt reklame for meg selv,heheHar laget meg en blogg(kakeblogg faktisk).Holder på,så er ikke ferdig med alt jeg skal legge inn.Ta gjerne en titt.Gi meg gjerne din mening og ideer om du har noen?

http://leneskaker.blogspot.com/
-
14-03-09, 16:46 #2Hildemor Gjest
Sv: Har laget meg ny blogg..
Gratulerer med ny flott blogg
Den kommer ikke til å bli hyppig besøkt av meg for å si det slik. Jeg skyr kaker hehe. Men kakene dine var flotte!
Jeg har ingen gode råd/innspill å komme med i forhold til blogg, bortsett fra at man må vel gjerne ha et tema/fler temaer som fenger. Din vil sikkert fenge de som er glade i kaker
Det finnes vanvittig mange blogger å hoppe rundt i, så du finner sikkert nok av idéer ved å være en ivrig besøkende på disse. Sverige har langt mer å by på av slikt, så du kan sikkert hente mye inspirasjon der. Lykke til videre med bloggen din!
-
14-03-09, 16:48 #3
Takk takk,sikkert mye å se på rundt omkring ja.Har aldri vært no intr i blogging,men tenkte jeg skulle prøve meg litt.Kaker er nok mitt tema ja

-
14-03-09, 17:30 #4
-
14-03-09, 19:12 #5
Takk igjen,ja den gelelarven er jo enkel for alle å lage også
-
14-03-09, 19:31 #6
Jeg er imponert! Mine kaker ser alltid ut som et bombenedslag! Men de er gode, da...
Imponert over all energien og lyst og glede over å skape som kakene dine utstråler!
Kan de spises også? eller er det bare show?
(Totalt uvitende om sånne utspekulert vakre og humoristiske kaker)• Hashimoto's, hypotyreose, Armour 2009
• Å leve med binyrebarksvikt eller binyretretthet
• Ren T3 og LDN (lav dose Naltrexon) 2012, virket ikke for meg. Bruker thyroid

Svar med sitat

Bokmerker