Viser søkeresultater 1 til 3 av 3

Hybrid View

Medlem siden
    Feb 2009
    Meldinger
    3

Standard Ny dansker Hej

Hej !
    Jeg er ny her og med stor interesse læst her inde og endelig blevet lidt kloger Glæder mig til at læse mere og følge med her inde .

Jeg har haft alle symptomerne i mange år , uden at vide hvad det var .
    Jeg har så først for nyligt fået at vide at mit TSH er for højt fik piller 14dage med det resultat at jeg nu har en stor knude indvændigt i halsen .
    Jeg er ikke nået så langt i diagnose , da jeg bor i spanien og ting tager tid .
    Så min første tid hos en special læge er d. 9-11.2009.

Jeg vil tro at det er aveligt , da jeg tror at det var det min farmor døde af , da min far var 10 år .
    De foto jeg har af hende ser hun ud til at have stofskifte problemer .
    Da hun døde fik de at vide at nyrene gik i stå ( hun havede fået træk )
    Hun så ud som hun var blevet kvalt.
    Dette er så gætterier , fra min side , så hvis nogen har afaring med dette vil jeg meget gerne høre om det .
    Kærligst Cherel 51 år
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Medlem siden
    Mar 2005
    Sted
    Akershus
    Meldinger
    5,331

Standard Sv: Ny dansker Hej

Hei, spennnede at du bor i Spania!

En del tyskere (jeg leser noen ganger på det tyske forumet siden jeg har oppvokst i Østerrike og Norge) kjøper sin stoffskiftemedisin i Spania, både fordi det er billigere samt at de ikke trenger resept, og at de har en type piller med mindre tilsetningsstoffer.

Kom over i lavt stoffskifte-folderen, og les gamle innlegg!

Masse hilsner

nora

Medlem siden
    Feb 2009
    Meldinger
    3

Standard Sv: Ny dansker Hej

Ja, jeg ved godt at det har været nemt at købe medicin her uden resept , men den lov er lavet om , så om man stadig kan købe stofskifte medicin , ved jeg ikke .

Jeg læser lige så snart jeg kan få tid , men der er jo meget at kikke på her inde ;)
    Kærligst Pia
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn