Viser søkeresultater 1 til 4 av 4

Hybrid View

Medlem siden
    Aug 2005
    Meldinger
    45

Standard Umedisinert i 2-3 uker. Kvalme

Jeg har nå vært umedisinert i 2-3 uker etter å ha trappet gradvis ned fra 100 mikrogram Levaxin, og formen er veldig opp og ned. Noen dager er jeg utrolig trøtt og slapp, mens andre dager kan være OK. Er veldig stiv i leddene, og føler ikke at sol og varme gjør den plagen bedre, heller tvert i mot.
    Nå har jeg på toppen av alt fått enda et nytt problem (skal det aldri ta slutt?!), nemlig at jeg er så kvalm hele tiden. Føler at den er hormonelt betinget, for det minner meg om svangerskapskvalme, men jeg er ikke gravid, altså...
    Er det noen som har opplevd dette?
    Kan ta med at jeg muligens har et hypofyseadenom, men det er i såfall veldig lite. Kan det være årsaken?
    For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.

Gjest

Standard

Hei

Var mye plaget med kvalme da jeg holdt på å justere opp dagsdosen min på levaxin- det gikk over da jeg nådde idealdosen. Dette var da jeg ramla fra hyper til hypo og holdt på å medisinere meg opp. I dag er alt ok.

Hilsen Søs

Medlem siden
    Apr 2007
    Sted
    Bærum
    Meldinger
    101

Standard

Jeg sliter og mye med kvalme. Kanskje det har med doseringen av Levaxin å gjøre??
    Skal til legen på onsdag, da får jeg spørre om det.
    Jeg er vel inne i en prøve/feile fase når det gjelder doseringen av Levaxin så..........

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Rogaland
    Alder
    53
    Meldinger
    204

Standard

Eg var kvalm i årevis, hatet å kjøre i buss for da blev eg skikkelig dårlig. Men etter at eg starta på levaxin og jern forsvandt kvalmen. Eg vet ikke om det var stoffskifte eller jernmangelen som gjorde meg kvalm, men nå er eg kvitt det for det meste. Nylig blev eg litt kvalm igjen, og blodprøvene viste da og at eg trengte mere Levaxin/Armour og jern.

Lignende tråder

1. Kvalme som følge av oppstart på Levaxin?
    Av vekten02 i forumet Levaxin, Eltroxin, Euthyrox etc.
    Svar: 15
    Siste melding: 27-03-08, 12:58
  2. Kvalme
    Av Beate i forumet Høyt stoffskifte
    Svar: 1
    Siste melding: 30-09-07, 12:52
  3. Jern...., kvalme?
    Av Maia i forumet Lavt stoffskifte av jern(mangel)
    Svar: 6
    Siste melding: 19-09-07, 20:39
  4. Kvalme ved sult og lidt om søvn!
    Av gitteh i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 11
    Siste melding: 27-02-07, 18:42
  5. kvalme og hukommelsessvikt
    Av Alba i forumet Lavt stoffskifte
    Svar: 14
    Siste melding: 24-06-05, 17:51

Søkeord for denne tråden

Bokmerker