Viser søkeresultater 1 til 4 av 4

Hybrid View

nemi_137 Gjest

Standard vanskelig å bli gravid-høyt stoffskifte!

Har hørt at det kan være litt vanskligere å bli gravid når man har lavt stoffskifte, gjelder det høyt også?

Takk for svar!

Gjest

Standard

Hei!

Jeg ble gravid etter ca to års prøving. Mistet i uke 12 ettersom jeg ble så syk av stoffskiftet. Så gikk det 8 månedere etter dette før de fant ut hva som feilte med etter aborten (Graves). Fikk så beskjed om at jeg ikke kunne prøve på 2 år igjen. Men har startet å prøve nå selv om det er noen måneder siden det var 2 år siden jeg begynte på medisiner. Men jeg har ikke blitt gravid...så jeg har magefølelse på at det kan være litt vanskligere..

Andre som vet mer??

Gjest

Standard

Takk for svar.

Jeg ble gravid på første forsøk sist gang, og alt gikk bra. Nå har jeg prøvd i 9 mnd...er jo ikke så lenge egentlig da men..

Veldig leit å høre om aborten din. Håper virkelig du blir gravid snart, og at sprien sitter ordentlig godt fast!

klem

nemi_137 Gjest

Standard

Sitat Opprinnelig skrevet av Anonymous
    Takk for svar.

Jeg ble gravid på første forsøk sist gang, og alt gikk bra. Nå har jeg prøvd i 9 mnd...er jo ikke så lenge egentlig da men..

Veldig leit å høre om aborten din. Håper virkelig du blir gravid snart, og at sprien sitter ordentlig godt fast!

klem
    Hvis du/dere ikke skjønte det, så var det meg, hovedinnlegger som skrev dette innlegget

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn