Viser søkeresultater 1 til 5 av 5

Hybrid View

Gjest

Standard Spesialister på stoffskiftet?

Noen som vet om noen spesialister på stoffskifte og eventuelt tretthet her på Østlandet. Noen som vet om noen som ikke holder til på privatklinikker da dette er rådyrt?

Medlem siden
    Aug 2005
    Sted
    Bærum
    Meldinger
    14

Standard

Balderklinikken og Kilden Helse, begge i Oslo, er gode på dette med stoffskifte. Dessverre er de private, men hvis du blir bedre så er jo det verdt pengene, ikke sant?

Medlem siden
    Sep 2005
    Meldinger
    56

Standard

Det er sant det! Satser nok på det hvis det ikke er noen som vet om noen eksperter som er billigere og ikke private da!
    Legen mente nå at jeg hadde lavt stoffskifte og jeg har nå startet på Levaxin. Synes dette er litt rart siden jeg er gutt og bare 23 år. Eneste symtomer er at jeg har vært mega trøtt, slapp, litt dårlig konsentrasjon og til dels hukommelse!

Gjest

Standard

Synes ikke Balder klinikken er så ille dyr... 1. konsultasjon koster mellom 800-1000 kroner avhengig av hvor lang tid den tar (1-2 timer), det er det jeg fikk beskjed om når jeg fikk time.
    Alle konsultasjoner etter dette koster ca 500,- kroner. Syns ikke selv dette er så ille siden legen jeg bruker fast er faktisk dyrere (privat det også da...)

Synes det er verdt det hvis jeg blir bedre

Medlem siden
    Apr 2006
    Sted
    Kongsberg
    Alder
    53
    Meldinger
    387

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder