Viser søkeresultater 1 til 2 av 2
Hybrid View
-
07-04-05, 07:46 #1ung mor Gjest
Ang. kroppslige plager - som nedenfor
Har selv også slitt lenge med vondt`er..
Det jeg vil ta til diskusjon er heller Hvordan vi bør gå frem, for ikke å bli sett på som raringer/sytere etc. ovefor behandlere ?
Jeg er så heldig at jeg har funnet en, men den må jeg Lærer opp om hva som er normalt. Hva som hjelper i øyeblikket, men som antageligvis kommer igjen..
jeg har hatt mange som har gitt meg opp, fordi de ikke ville tro på min forkaring ang stoffskifte, og som mener at smerter/spenninger kommer fra evt psykiske saker og ting Eller at jeg sitter/går/står feil.. men de skjønner likevel ikke kroppen min..
er det virkelig så mange behandlere her ute som ikke vet om lidelsen eller som ikke vil vite?
-
07-04-05, 11:21 #2
Disse erfaringer har jeg selv, og det nok desverre mange som har slike.
Mange hypothyreosepasienter har blitt sendt omveien om psyiatrien.
Har ingen oppskrift på å unngå dette. Mine forklaringer om at vonten kom først og de tegne min behandler mente var psykiske kom som en følge av at vondtene forble ubehandlet - kan ikke ha blitt vurdert som troverdige av behandleren.
Så hvordan man får dem til å tro på at du faktisk er et menneske som har vondt vet ikke jeg.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat
Bokmerker