Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: For lave kalktal
Hybrid View
-
02-09-08, 15:48 #1
Bruker
- Medlem siden
- Sep 2008
- Meldinger
- 4
For lave kalktal
Hej
Jeg fik for 2 mdr siden fjernet hele min skjoldbruskkirtel og de 3 af biskjoldbruskkirtlerne, det vil sige jeg har kun en biskjoldbruskkirtel tilbage. Jeg (og lægerne) håber at min ene biskjoldbruskkirtel vil kunne overtage arbejdet for de 3 jeg mangler. Det kniber dog noget endnu, jeg har prikken i hænder, læber og fødder næsten hver dag, nogel dage mere end andre (CA2+ er på 1,17 og det er jo lige i underkanten eller på grænsen af det "normale"). Enkelte dage kan jeg ikke styre mine hænder og benene er mærkelige at gå på - da tager jeg mere kalk ( for tiden får jeg Calcium Sandoz 1000 mg x 3 ). Mit almindelige stofskifte fungerer selvfølgelig heller ikke af sig selv - her får jeg 125 mikgr Eltroxin hver dag (TSH på 5 for 14 dage siden)
Jeg har svært ved at finde ud af mine symptomer - hvilke der skyldes de lave kalktal og hvilke der skyldes stofskiftet. Og jeg ville gerne vide, hvad jeg selv kan gøre for at komme lidt mere til kræfter: Jeg er forfærdelig træt, orker ikke ret meget hver dag. Jeg har forsøgt gradvist at træne mig op til at holde til mere ved at cykle og gå ture, men pludselig for 14 dage siden gik det tilbage for mig igen ( jeg havde da opnået at cykle 7 km) og jeg orker ingenting igen. Kan det passe at fysisk aktivitet har indflydelse på kalkstofskiftet og det almindelige stofskifte så at det bliver lavere??? Er der nogen der har erfaring med det???
Petersen50For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Svar med sitat
Bokmerker