Hei alle sammen!
Leser mye på siden her, og forstår at dere sitter inne med masse erfaring og kunskap!

Jeg sliter med å finne formen og vet ikke hva jeg kan fokusere på.
Fikk hypo bekreftet i 2000, men hadde nok vært det lenge før det. Hadde de fleste sympt som dere beskriver her inne. Vet aldri om Levaksin egentlig har hjulpet meg, fordi det også er andre "lidelser" inne i bildet som kan ha samme/ liknende symtomer.
Det siste halve året har jeg brukt 150 mmg Levaksin pr dag. Bruker samtidig østrogen som beh, av for tidlig menopause etter å ha fjernet eggstokker.
Blir også behandlet for depressjon og angst med Efexor, samt Imovane mot søvn problemer.

Tilbake til formen. Følelsen av å være utslitt har ikke endret seg etter oppstart med Levaksin. Har fortsatt lav puls (rundt 50) jevnt over. Iskalde hender og føtter. STOOR vektøkning, 25 kg på disse årene.
Siste halvåret har jeg vært plaget med økende følelse av å ikke få nok oksygen. Merker selv at jeg har lav pustefrekvens.
Frostrier som kommer og går. Generelt dårlig psykisk form.
Fastlegen har ingen svar å gi meg, men sånn ca en gang i året blir Levaksindosen justert, som regel opp. Sist gang fordi TSH var på 12,11
ktr, etter 2 måneder var den nede på 0,045.

Jeg har spurt legen om å få prøve annen medisin, eks Armour. Den hadde hun aldri hørt om. Dette er ingen ung lege. Fikk samtidig beskjed om at det ikke var noe vits i å henvende meg til "folk" som dr Oftebro, da "de" bare gjorde penger på frustrerte damer.

Vel jeg er frustrert og som dere skjønner vet jeg ikke hva som er et resultat av hvilken sykdom/psykdom

Noen som har en liknende situasjon/erfaring??
Evt en anbefaling om en endokrinolog i oslo som kanskje kan se sammenhengen.

Er veldig takknemmelig for svar!
mvh, Valkyria