For det første lurer jeg på om flertallet som får lavt stoffskifte kan regne med å bli friske på sikt?Jeg tar jo Levaxin, jernmixtur, spiser sunt i den tro at det er dette som skal til for at jeg snart (innen et år f.eks)skal ha helbredet kroppen. Men det sniker seg inn litt tvil innimellom optimismen når jeg hører om alle som er dårlige etter mange år..dessuten så har jeg også lagt merke til at alle som er med i styret i det stoffskifteforbundet har gått fra full jobb til uføretrygd....er det noen som vet hva utsiktene til å bli frisk er?Er det flertallet eller mindretallet som ikke blir frisk med Levaxin?

En annen ting jeg lurer på er...om Levaxin kan forårsake hodepine og vondt i nakke/skuldre?Jeg gik til en massør idag og hun påstod at det var medisinen som forårsaket stiv nakke og skuldre.Jeg for min deler føler at Levaxinen har gjort at jeg lettere har kontakt med kroppen og merker dens signaler,jeg har mye mer kroppsfølelse nå og jeg tror det er derfor jeg merker nakkevondten.(Har hatt migrene i mange år,men ikke merket stive muskler)Jeg merket at jeg ble irritert på denne massøren og ville bare avklare hva som er andres erfaring.Fører tablettene til stivhet?Jeg synes det er hårreisende at man kan slenge ut en sånn påstand til en klient om hun ikke har dokumentasjon- tror ikke hun vet hva lavt stoffskifte er en gang- hun ville bare reklamere for naturmedisin og tjene penger på meg fikk jeg følelsen av. Har noen tanker om dette?