Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Hybrid View
-
11-05-08, 09:13 #1
Bruker
- Medlem siden
- May 2008
- Meldinger
- 5
Hva skal jeg gjøre? Hva har jeg rett på?
Jeg har så mange spørsmål, men vet ikke hvor jeg skal begynne.
Jeg har hatt lavt stoffskifte i ca 15 år, fikk det først påvist for 8-9 år siden.
Jeg har en BMI på 37 og får derfor ikke noen slankeoperasjon. Legen min har faktisk sagt at jeg må legge på meg mere før han vil søke meg inn til operasjon, enda han vet at jeg har prøvd å slanke meg i alle år.
Jeg har fått innvilget forminskning av brystene mine da de gir meg store plager i nakke og skuldre, men først må jeg slanke meg 30 kilo. Legen sa det så enkelt at det er bare å ringe når du har klart å nå idealvekten din.
Lett for han å si.
Jeg har 1 kne som er ødelagt, avrevet korsbånd og leddbånd. Dette har jeg gått med i litt over 2 år. Jeg vil operere det, men får ikke operasjonen da de er redd jeg vil dø på operasjonsbordet. Ingen vil ta ansvar for meg.
Fikk med nød og neppe innvilget å fjerne mandlene for 4 år siden, men jeg fikk nesten ikke puste de gangene jeg hadde halsbetennelser, så da tok de sjansen på å operere.
Jeg får ikke trent så mye pga kneet og "pupper" som er mer i veien enn noe annet. Det hjelper ikke stort at jeg ikke eier energi pga lavt stoffskifte heller.
Hvorfor kan ikke vi med lavt stoffskifte få ha en lavere BMI for å få innvilget en slankeoperasjon?? Er det ne jeg kan gjøre? Jeg legger meg gladlig under kniven med engang, bare jeg kan få av meg overvekten.
Har ikke hatt så store problemer med vekten før, men nå begynner den å ta overhånd og jeg blir mer og mer deprimert.
Noen som kan hjelpe meg med svar på dette innlegge????For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Svar med sitat
Bokmerker