Viser søkeresultater 1 til 10 av 15
Hybrid View
-
04-04-08, 20:43 #1
Hvordan kommer dere gjennom dårlige perioder?
Alle tips tas i mot med takk. Prøvene er fine altså, det er bare jeg som ikke er helt ok.
-
04-04-08, 21:34 #2
Du vet sikkert hvilket tips jeg har cat ...... ?
Basert på egen erfaring mener jeg at om Levaxin ikke passer for deg så finner du aldri en passe dose heller. Du leter og stopper og tror menge ganger at du har funnet den, men så er det samma nøden om en stund.
Av helt uforstålig grunn.• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
04-04-08, 23:05 #3
Jeg svarer jo ikke alltid på spørsmål ser jeg når jeg leser mine egne svar.......
Det jeg mente var at har du symptomer så er dosen for lav.
For å finne ut det bruker jeg en metode - jeg dobbler dosen på søndag. Hvis jeg ikke kjenner noe til det utover i uka (gjerne tirsdag) så prøver jeg et par ganger til før jeg setter opp dosen med 1/4Grain/dag.
Hvis jeg kjenner hjertebank så er jeg på max.
Da prøver jeg å halvere dosen neste søndag.
Downperioder hadde jeg bare når dosen var lav - det er vel derfor det kommer.
Etter at jeg gikk lenge på for høy dose fikk jeg en donwperiode da jeg gikk ned, men siden da har jeg hatt det fint. Det kan jo være at den perioden med høy dose satt igang noe som en normal dose ikke vil greie ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
05-04-08, 13:21 #4
Kanskje jeg skal prøve , men syns jeg har en stor dose allerede da på4 gain med Armour.
-
06-04-08, 21:01 #5
For meg hjelper det å sove nok, spise nok og tilpasse aktiviteten etter formen. Og så er det for meg viktig å være positiv i hverdagen
Vi har nok alle ting som gjør det lettere å komme igjennom harde perioder
Hilsen Anne Ma
Bekymring er som en gyngestol: Den gir deg noe å gjøre, men den får deg ingen steder.
-
06-04-08, 21:37 #6
Det er vel egentlig en stor dose, men den er for liten hvis du skal ha 5Grain da ........
Jeg måtte opp på 5Grain i flere måneder, og nå er 4Grain for mye - går fint med 3G nå - og det var for lite før.
Jeg lurer litt på om det er slik at en må overdosere en stund for å dra igang stivnede prosesser ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.
-
06-04-08, 22:34 #7
Kanskje jeg øker dosen om ikke dette bedrer seg snart. Jeg prøver å legge opp dagene etter formen. Det førte til at jeg bare sov hele gårsdagen. I dag klarte jeg å gå en tur, men da hadde jeg brukt opp all min energi. Er glad jeg er alene slik at det ikke er så mange som forventer så mye av meg.
-
07-05-08, 21:56 #8
Hvordan forklarer hvordan man har det i dårlige perioder med lavt stoffskifte?
Er det noen som har noen gode tips til hvordan man kan forklare slik at andre FORSTÃ…R.? Selv har jeg ikke klart å finne noen slik forklaring enda.
-
07-05-08, 22:11 #9
Denne signerer jeg! Lurer også på om det finnes en måte å forklare dette på.
Da jeg sa til min kjære at man faktisk kan dø av ubehandlet lavt stoffskifte løftet han faktisk på et øyebryn;-)
-
07-05-08, 22:14 #10
Det er jo behandlingen som ikke virker da .....
Eller i noen fall ikke har begynt å virke enda.
Man kan også få en downer noen uker etter at man er kommet opp i en terapeutisk dose - og den kan vare .......
Om den oppstår mener jeg ut fra egne erfaringer at man trenger å gå på en alt for høy dose - helt til kroppen virkelig signaliserer at dette er for mye.
Når man kommer ned igjen etter en slik, er downeren borte.
Hvor lenge vet jeg ikke - det er en ny erfaring for meg.......
Noen andre ?• Hansen - tidligere n'Finn og Finn Lang (på Facebook) forlot forumet i 2010 på grunn av et kontrovers om jod.

Svar med sitat
Bokmerker