Mine siste verdier på TSH var på 5,87, mens Anti-Tpo var på over 700!
Som jeg forsto på en annen tråd ang anti-tpo, så er det sannsynlig at kjertelen min rimelig kjapt vil ødelegges?
Hadde gått litt ned på tsh siden forrige måling, ca 1 til 2 ned.
Går nå på 50 Mikrogram pr dag, og fikk ikke beskjed om å øke dosen???
Har jeg misforstått helt, eller er ikke normalen å skulle nå ned til under 1, så lenge legene forholder seg til tsh?
På forhånd takk for svar