Viser søkeresultater 1 til 8 av 8
Tråd: Endelig hjælp!
Hybrid View
-
23-11-07, 23:55 #1
Bruker
- Medlem siden
- Nov 2007
- Sted
- København, Danmark
- Meldinger
- 18
Endelig hjælp!
Så er jeg blevet ringet op af min læge idag. Han havde fået svar på mine nye prøver og vil mødes med mig i næste uge og lave en aftale om når jeg skal starte på medicin. Har ikke selv fået værdierne, men han sagde at min TSH nu var steget fra 3.9 til lidt over 4, og at vi derfor skal igang med en behandling. (Jeg får alle værdier til vores møde)
Jeg har dog brug for lidt støtte da der ikke er nogen omkring mig der forstår hvad der sker med mig! Igår fik jeg et voldsomt angst anfald på arbejde, og det sidder stadig i kroppen. Det føles som at alle mine muskler har krampe og at det er svært at trække vejret. Jeg kan dog holde det lidt på afstand, da jeg er så lykkelig for endelig få svar på hvorfor jeg har det så skidt.
Jeg har ingen apetit, er voldsomt træt, husker som en gammel ræv og hånterer min dagligdag kort og godt usselt. Glæden ved et job med stramme deadlines og fart over feltet er forsvundet. Jeg er i en zombie tilstand og går nærmest i søvne. Oj hvor er det svært at holde motivationen oppe!
Jobber også meget, og har en hektisk hverdag. Jeg ELSKER mit job, men det hele sejler for mig i øjeblikket... Ved ikke hvor længe jeg kan holde den kørende på denne måde.
Har tænkt over at måske tage den lidt med ro, indtil at medicinen er begyndt at virke, men der er så mange spørgsmål! Jeg ved endnu ikke hvilken medicin jeg skal spise, eller hvor længe det tager før den begynder at vise resultat.
Puuuuuuu det var meget, men jeg er nødt til at få lette mit hjerte til andre en min kæreste
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen. Samme sted kan du endre avatar: velg "Rediger avatar".

Svar med sitat
Bokmerker