Har bladd gjennom en katalog fra helsekosten, og oppdaget at jeg ikke ser skogen for bare trær!! Det er jo uendelig mange "naturlige" piller, kremer og siruper som skal hjelpe mot eller for det meste.

Jeg er "bare" litt kald, supertrøtt (sovner bare jeg setter meg), småtreig i hukommelsen/oppfattelsen og skjelver ved antydningen av stress i jobben eller andre egentlig dagligdagse situasjoner. Jeg vet jo at alt dette kommer av stoffskifte-greiene (total thyroidectomy 2006), men lurer altså på om det kan hjelpe å hive innpå litt naturgreier i tillegg til den sedvanlige Levaxinen? Tenkte på Ginsengpiller for å få opp farten, men gikk meg altså vill i helsekostkatalogen.
Har også vært inne på tanker som alternativ behandling som fotsoneterapi, homopat etc, har aldri prøvd slikt.

Kan dere her som bruker naturmedisiner/ evt. alternativ behandling (i tillegg til Tyroxin) være så snill å fortelle meg:
-hva naturmedisin/behandling bruker du?
-hvorfor begynte du å bruke dette?
-synes du det virker?

Håper på mange svar, kansje det er en greie som går igjen og muligens virker? Jada, nesten som å tro på julenissen...