Viser søkeresultater 1 til 7 av 7
Tråd: Ketogen - lavkarbodiett
Hybrid View
-
10-11-07, 20:20 #1
Ketogen - lavkarbodiett
Hei er det noen som har peiling eller erfaring på følgende tema. Har i en uke nå levd stort sett på bare protein, samt litt fett. Under 20 gram karbo per dag. Dette skulle tilsi at jeg skulle være ketogen. Jeg bruker slike keto-stix for å måle hvor jeg er, og problemet er at jeg blir aldri helt ketogen, altså helt opp på det mørkeste lilla på stixen. Når jeg sist målte den, var den faktisk negativ????????. og da har jeg bare spist protein. Ellers kan den bli litt lilla.
for noen år siden, før jeg fikk lavt stoffskifte, brukte jeg ca 2 dager på å bli ketogen, og den var knall-lilla hele tiden mens jeg holdt på, gikk også ned mer enn jeg gjør nå. Denne gangen brukte jeg 3 dager på at det vistes på stixen, men som sagt den blir ikke fullt ut lilla.
Skjønner ganske lite egentlig, og blir se demotivert, da det er en ganske tung diett og gå på.
Kan den ketogene prosessen påvirkes av at jeg har fått lavt stoffskifte etter et svangerskap, eller har ikke dette noe å si? Har det noe å si at jeg drikker mye hver dag, vann? Kan den bli"utvannet"? Har drukket endel light brus i helga, men det gjorde jeg før da jeg ikke hadde noe problem med å bli ketogen. Driver og trapper ned levaxin, for å se om dette er forbigående, og således er verdiene mine litt dårligere enn de har vært, før de forhåpentligvis blir normal igjen---------kan dette ha noe å si?
blir kjempegla om noen har svar på dette

Svar med sitat
Bokmerker