Siden sist jeg ba om råd har jeg vært litt nevrolog, fått svar fra endokrinolog og fått nye blodprøvesvar og økt dosen med medisin.
Hvor skal jeg begynne?

Ok,begynner med endokrinologen: Fikk tilbakemelding at alt var fint,men at jeg hadde et stoffskifteproblem. Han mener at det ikke er noen gale med Acth verdien min selv om den ligger utenfor verdien. Begrunnelsen er at det normalt å å ikke ligge i referanseområdet og at det er normalt at det er variasjoner i verdiene samme som dagene våre kan være.
Problemet mitt er at Acth verdien min ikke varierer, men verdien min går bare nedover-en kan vel ikke kalle det for variasjon. Han sier også at Acth verdien min ikke er lav nok til atdet kan være noe gale.Da spør jeg bare hvor lav må den egentlig være får han gidder å gjøre noe.Siden Februar har Acth min synket fra 1.8 til sep 1.3 (2.0-11-6). Hadde nå bare Acth min gått litt opp avog til så hadde jeg ikke beskymret meg , men som nevnt går den bare nedover. Så hvis jeg venter 8 mnd til vil verdien min på Acth være på 0,8 og 8 mnd vil Acth verdien min være på 0.8,hvi en skal følge tempoet som veriden har vært til nå.Kanskje det er lavt nok for endoen da. Litt spydig dette,men faktisk en realitet hvis dette forsetter.
Over til blodprøvene:
I sommer gikk jeg på 75 og 87,5 mikrogam med levaksin og hadde da en T4 på rundt 17,5,tror jeg . Tsh var 1.1 og Anti Tpo var 160.
Økte opp til 100 mikrogram levaksin i aug og tok nye blodprøver i sep. De viser en nedgang i T4 til 16 ,Tsh på 0.96 og Anti TPo på 266.
Selv om jeg øker dosen så går T4 verdien nedover.slik skal det vel ikke være?
Har nå gått på levaksin siden feb/mars og er fremdeles sykemeldt. Hva gjør jeg bør jeg be om å få tilleggsmedisinen Lit...,et eller annet som har med T3 å gjøre.Hva tenker dere?
Dette ble vel langt,så jeg håper dere ikke har falt helt i søvn nå.

Takker og bukker for alle tilbakemeldinger.