Viser søkeresultater 1 til 10 av 13
Hybrid View
-
15-08-07, 10:35 #1
Når begynner Liothyronin å virke?
Heisann
Jeg begynte med liothyronin i kombinasjon med Levaxin for fem dager siden. Tar nå daglig 100µg Levaxin og 10µg liothyronin (tok før dette 150µg Levaxin daglig). Når kan jeg vente noen positiv virkning av dette? (hvis jeg er så heldig å få opplevde en positiv vikning....).
Jeg er veldig plaget med brain fog, har store konsentrasjonsproblemer, tåler lite støy, er veldig nedfor til tider osv. Dette kommer i tillegg til at jeg er trøtt og sliten, kroppen verker og jeg føler meg aldri uthvilt.
De siste dagene har jeg begynt å verke mer i kroppen, blitt veldig stiv i nakke/skuldre, har hodepine og ledd-/muskelverk. Kan dette ha noe å gjøre med at jeg har begynt med nye medisiner?
Jeg savner så veldig å ha litt overskudd og begynner å bli ganske deprimert pga formen, må jeg innrømme. Jeg har to sønner (4mnd og 2,5 år) så litt energi ønskes hjertelig velkommen....
Lignende tråder
-
Uten diagnose - begynner å bli desperat.
Av Evita i forumet Lavt stoffskifte i grenselandSvar: 5Siste melding: 31-10-08, 14:48 -
Når livet begynner å få form igjen
Av sivcath i forumet SolskinnshistorierSvar: 7Siste melding: 22-10-06, 13:22 -
FT3 og Liothyronin!!
Av Nett i forumet Kombinasjonsbehandling (synt. T4+T3)Svar: 3Siste melding: 24-09-06, 23:27 -
Hvor tid begynner man å behandle hypo i andre land?
Av Tor i forumet Troen på TSH sin ufeilbarlighetSvar: 4Siste melding: 20-06-06, 18:53

Svar med sitat
Bokmerker