Viser søkeresultater 1 til 2 av 2

Hybrid View

Medlem siden
    Jan 2007
    Sted
    Oslo
    Meldinger
    31

Standard Tarmproblemer.

Jeg har erfart i likhet med mange andre problemer med regelmessig avføring. Jeg tror at mange av oss fikk fobi for å bruke toalettet på skolen og dette har i ettertid ført til at vi sliter med tarmfunksjonen.
    Jeg kom i kontakt med en polsk dame som er buddhist og holder på med healing. Hun fant et punkt på utsiden av hvert kne rett i underkant og masserte disse i ca. 30 sekunder. Etterpå sa hun at jeg skulle massere meg selv hver kveld etter å ha lagt meg i sengen. Dette gjøres ved å bruke hælen på det ene beinet og legge oppå kulen på det andre beinet og massere. Deretter bytt bein. Dette høres kanskje veldig rart ut, men det virker faktisk så bra at min mor som er operert for tarRmkreft har fått en velsig bra magefunksjon. Sjøl har jeg også fått en veldig godt virkende mage som starter allerede på morgenen.
    Jeg vet ikke hvorfor, men det virker som peristaltikken fungerer igjen.
    Håper dette kan være til nytte for noen og enhver.
    Ekeberg.

Medlem siden
    Jul 2009
    Sted
    Danmark
    Meldinger
    156

Standard Sv: Tarmproblemer.

Det er godt nok fra 2007, men kunne du ikke linke til en tegning, eller selv tegne, hvor dette punkt er. Jeg har ikke helt forstået det.
    Jeg har nemmelig store problemmer med maven og peristaltiken.
    Jeg vil gerne prøve alt der kan hjælpe.

Mvh Adam
    Efter 10 år med for højt stofkifte er jeg blevet behandet med radioaktivt jod i 1999 og kunne tydelig mærke at jeg havde det skidt af de første eltroxiner.

Bokmerker

Regler for innlegg

• Du kan ikke starte nye tråder
  • Du kan ikke svare på innlegg / tråder
  • Du kan ikke laste opp vedlegg
  • Du kan ikke redigere meldingene dine
  •  

Logg inn

Logg inn