Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Tråd: Knutestruma
Hybrid View
-
10-05-07, 19:15 #1
Knutestruma
Hei! Er ny her på forumet. Fekk påvist knutestuma i okt-01. Har nettopp fått vite at eg skulle vore på kontroll i okt-02, men p.g.a. ein glipp har eg ikkje blitt innkalt. Har tatt stoffskifteprøvar ca. ein gong i året, og har alltid fått beskjed om at dei er fine, men eg veit ikkje verdiane. Sidan jul har eg vore veldig trøtt og slapp, liksom heilt tom for energi. Har lagt litt høgare i temperatur enn eg pleier, ca.37.7 om morgonen. Har hatt litt dårlig hukommelse og konsentrasjon og fordøyelsen går tregt. Siste vekene har kulen blitt ein del større og det begynner å bli ubehagelig. Er søkt inn til kontroll, men det er inntil eit halvt års ventetid...Kan nokon av symptoma eg har ha sammenheng med knutestrumaen? Håpar nokon har tid til å svare meg. Er frustrerande å gå slik og hangle. Har tatt mange blodprøvar for å finne ut kva som feilar meg, men alt er fint.
For å endre signatur: Du må gå inn på "Kontrollpanel" i menyen øverst her, og derfra velger du "Rediger signatur" i venstremenyen.
Lignende tråder
-
Knutestruma - Fine blodprøver
Av Angelina i forumet Lavt stoffskifteSvar: 1Siste melding: 22-10-07, 19:19 -
Knutestruma
Av ronja i forumet OperasjonssalenSvar: 2Siste melding: 10-03-07, 22:22 -
Knutestruma
Av sos i forumet Lavt stoffskifteSvar: 15Siste melding: 22-08-06, 15:56

Svar med sitat
Bokmerker