Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Tråd: Jeg skal på skole
Hybrid View
-
29-01-07, 10:29 #1
Jeg skal på skole
heisann
jeg skal på skole,jeg går på attføring.og har tengt på å gå på fotteraput,det var min mann enig i
men har funnet ut at det er for tungt og at jeg ikke vil ,nav synest det er for tungt å:men så har jeg også tenkt å ta kurs å bli en selger og rta lappen ,alt dette får jeg av nav,men så har jeg også tenkt på en gammel drøm å bli frisør
men min mann,synest det er en dårlig i ide.siden jeg har muskel og skjelettplager,ryggplager:(men så jeg sier til han jeg kan ha salong i kjellereren,det er ikke det samme som å jobbe i en salong.som jeg sier til min mann jeg må jo bli noe som jeg kan klare skolemessig også.hva synest dere?
_________________s-thyrorgl.antistof 3000. s-ths: 2,55 knutestruma 2006 39 ml... betennelsestruma. Jeg har struma, knutestruma i halvekjertelen og svulster i den andre halvdelen.
Lignende tråder
-
Jeg klarer ikke jobbe noe særlig i det hele tatt, for jeg er eeeeeeelendig i formen
Av tcelinet i forumet Sykdomsutgifter, arbeid, trygd, NAV, sosialhjelp etc.Svar: 4Siste melding: 28-06-11, 08:35 -
Skal vi treffes 2. Mai?
Av Jeanette Ws. i forumet Diverse relatert til helse og sykdomSvar: 1Siste melding: 05-04-11, 12:13 -
Når skal vi ta pillene?
Av Vigdis i forumet Naturlig Thyroid medisinerSvar: 4Siste melding: 02-02-10, 09:09 -
Bekymret for om mine jenter arver min hypo. Hva skal jeg være obs på?
Av mokki i forumet Stoffskiftesykdommer hos barnSvar: 3Siste melding: 21-01-08, 11:33 -
Skal vi engasjere oss...?
Av pling i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 35Siste melding: 05-04-07, 21:04

Svar med sitat
Bokmerker