Viser søkeresultater 1 til 10 av 12
Tråd: Blæra - hypo - ME???
Hybrid View
-
27-01-07, 20:50 #1
Blæra - hypo - ME???
Er litt usikker på om jeg har spurt om blæra før herinne, men jeg forsøker meg igjen.
Hver vinter er jeg veldig plaget med blærebetennelse og/eller noe annet. Alltid er jeg plaget om natten med at jeg må opp hyppig på toalettet, egentlig uansett om jeg har drukket mye eller lite på kvelden.
I år har jeg hatt veldig problemer med blæra. Begynte vel ganske ille i begynnelsen av desember. Har drukket mye tranebærte og tatt tranebærtabletter. Så rett før jul ble det så ille at jeg ikke kunne gå ut i det hele tatt. Mellom jul og nyttår tok jeg en kur med antibiotika som bare gikk på urinveiene. Det lettet litt da i et par dager, men så var det på'n igjen. Jeg økte på med flere tranebærtabletter ei stund, det hjalp, så reduserte jeg litt på tablettene - og det var på'n igjen.
I dag har jeg vært skikkelig ille. Kan ikke rette meg ordentlig opp. Skulle vært på butikken og handlet, men det var bare å komme seg inn igjen når en møtte h.... kulda på utsida. Så nå kjører jeg på med en kjempedose tranebær. Vet ikke min arme råd med dette.
Og det som står klinkende klart for meg i denne såpass milde vinteren, er hvor utrolig mye skade kulda gjør på meg. Været skifter mye her på Sørlandet for tiden, og i går hadde vi det ganske mildt - jeg hadde ikke særlig vondt i blæra. Så kommer det iskulde i dag, og jeg er såå dårlig.
Det jeg lurer på, er om dette er et symptom som er relatert til hypotyreose, og i så fall hvorfor.
Hvis ikke, lurte jeg på om noen visste om det kunne være et ME symptom eller evt noe annet.
Jeg har vært plaget med urinveiene fra jeg var liten, men det er jo blitt mye, mye verre. F.eks. begynte de hyppige toalettbesøkene om natta for noen år siden. Mer eller mindre kronisk?"Du skal ikke tåle så inderlig vel, den urett som ikke rammer deg selv!"
Immunopati: Hashimotos, Autoimmun gonadesvikt, ITP (to ganger), Astma IBS, Fibromyalgi.
Lignende tråder
-
Mulig hypo for meg?
Av lasse50 i forumet Lavt stoffskifte hos mennSvar: 57Siste melding: 01-09-15, 09:04 -
hypo og forsvaret
Av mokki i forumet Medisinsk politikk, brukermedvirkning, pasientrettigheter, foreninger og skeptikereSvar: 2Siste melding: 10-08-08, 15:53 -
Ny med Hypo-diagnose.
Av benga i forumet PresentasjonerSvar: 4Siste melding: 07-04-07, 15:42 -
nå er jeg på vei mot hypo
Av rikke i forumet Høyt stoffskifteSvar: 2Siste melding: 01-02-07, 07:37 -
Fra hyper til hypo..
Av tollo i forumet Lavt stoffskifteSvar: 6Siste melding: 30-08-06, 22:12

Svar med sitat
Bokmerker