http://www.aftenposten.no/helse/article1550693.ece
http://www.aftenposten.no/helse/article1550732.ece
men det om D-vitamin, sist jeg så så var maks anbefalt dose 50µg, og det på en offisiell norsk side om vitaminer, da er det hysterisk å forby noe som inneholder 6µg. Dr. Rolf Jorde gir nå forsøkspersoner 150 µg om dagen, og man trenger mist 30µg for å få opp D-vitaminnivået.

Og hvor er feltet til å kommentere artikkelen?