Viser søkeresultater 1 til 3 av 3
Hybrid View
-
29-11-06, 20:15 #1
artikkel i aftenposten, de forbyr flere helsekostmidler
http://www.aftenposten.no/helse/article1550693.ece
http://www.aftenposten.no/helse/article1550732.ece
men det om D-vitamin, sist jeg så så var maks anbefalt dose 50µg, og det på en offisiell norsk side om vitaminer, da er det hysterisk å forby noe som inneholder 6µg. Dr. Rolf Jorde gir nå forsøkspersoner 150 µg om dagen, og man trenger mist 30µg for å få opp D-vitaminnivået.
Og hvor er feltet til å kommentere artikkelen?
Lignende tråder
-
Prøvesvarene på flere prøver
Av tidy i forumet Lavt stoffskifteSvar: 28Siste melding: 27-03-09, 22:14 -
flere som plages med rosen?
Av isa1 i forumet Lavt stoffskifte og hudSvar: 0Siste melding: 26-12-06, 13:04


Svar med sitat
Bokmerker