Jeg har vært til ultralyd idag og det viste seg at jeg har en betennelse i kjertelen samt en "kul" - det er ikke kreft - sa legen, men jeg må undersøkes videre.

Tidligere snakket min lege om MR med kontrast, men jeg tåler dessverre ikke kontrasten og kan derfor ikke ta denne undersøkelsen. :( Er det andre undersøkelser som kan tas?

Tok nye blodprøver i forrige uke, skal ringe i morgen for å høre om det har kommet noe svar. For 3 og 4 uker siden var de henholdsvis på 83 og 72. Følger meg bedre etter økning av levaxin, men det er laaaaangt igjen.

Er det noen andre her som har fått påvist betennelse og hva skjer da? Medisiner, undersøkelser... Leste om noen som hadde fått kortison, mens andre mente dette IKKE var å anbefale. (Jeg har tidligere gått på kortison i over ett år, og er ikke villig til å gjøre det igjen).