Viser søkeresultater 1 til 6 av 6
Hybrid View
-
10-07-06, 19:39 #1baremei Gjest
Forbindelse mellom stoffskifte og revmatisme
Jeg har bechterews. Det er en form for revmatisme som "sitter" i de store leddene.
Og akkurat nå er min aggressiv så det holder. Det verker overalt, absolutt overalt, og jeg er innbitt, amper og taus, nå ligger jeg på sofaen, hvilket igrunnen er det verste jeg kan gjøre, for da kjenner jeg det så inderlig godt. Til og med i kjeven og i tærne verker det. Intenst.
Og jeg har tullet med Armour/Levaxin-kombinasjonen i det siste. Tom for Levaxin, fikk ikke rotet meg på apoteket, og økte sånn ca tilsvarende med Armouren. Det har straffet seg med overdoseringssymptomer, jeg har fått ut fingeren og begynt på antatt korrekt dosering igjen, men så var det denne kroppen, da... Jeg dro av meg bh-en på vei hjem i dag, da orket jeg ikke presset lenger, det trykker både foran og bak så jeg knapt får puste.
Noen andre som har opplevd slikt? Finnes det en forbindelse her?
At Armouren ganske øyeblikkelig lindret bechterewen hos meg er hevet over tvil, men den er nå der, og kommer og går med varierende styrke. Men dette er hinsides.
Og smertestillende hjelper akkurat en dritt, til og med 800mg ibux kan bite i gresset, Voltaren likeså.
Og DET har ikke skjedd før, vanligvis har jeg god effekt av 600mg Ibux, og jeg har ikke spist mer enn 100 stykker på nesten 3 år.
Nå drikker jeg meg full på cognac snart. Men først skal jeg samle hylleblomster og lage te til husapoteket. Hvis jeg orker. Revmatikere påstår det hjelper.
*hmpf*
Lignende tråder
-
Lavt stoffskifte i forbindelse med svangerskap
Av Monja i forumet Lavt stoffskifteSvar: 29Siste melding: 26-02-10, 03:17 -
rmer reisesyk i forbindelse med stoffskiftet?
Av isa1 i forumet Sykdommer og tilstander som utvikles PÅ GRUNN AV lavt stoffskifteSvar: 9Siste melding: 18-04-08, 19:41 -
tid mellom prøvene
Av tema i forumet BlodprøverSvar: 1Siste melding: 20-09-06, 19:08 -
Spørsmål om vekt i forbindelse med hypotyreose.
Av j24 i forumet Lavt stoffskifte, (over)vekt, mat og treningSvar: 2Siste melding: 05-07-06, 21:54

Svar med sitat
Bokmerker