Det jeg lurer på er hvor mange her med diagnosen/symtomene til hypo som blir behandlet for psyken; enten være seg angst eller depresjon. Jeg har i denne perioden hatt ett ustabilt stoffskifte igjen( viser til innlegg "hva skjer") og merker godt hvordan det går utover psyken. Kroppen går på høygir, samtidig som energien er helt fraværende, gråter mye, generelt sliten, indre skjelvinger og i disse dagene er det tungt å bare løfte armene. Det kjennes tøft å være alene hjemme, siden formen er så dårlig at det kjennes ut som jeg kommer til å kollapse :( Legen forstår seg ikke på dette, han mener jeg er forvirret når de kommer til symtomer på ett ustabilt stoffskifte!
- Overfor legen legger jeg ikke skjul på at jeg er helt utslitt både fysisk og psykisk. Jeg har nå gått slik i to år uten å noen gang være i nærheten av ett normalt stoffskifte. Jeg har nå krevd innleggelse for utredning og ordentlig hjelp- Og har veldig bruk for rehabilitering i etterkant av det. Enten det er av vanlig rehabiliteringstilbud eller innen psykriatri; er det samme for meg for de har greid å slite meg helt ut!

Er kanskje mange som kjenner seg igjen i denne problematikken? Jeg vet mange har sperrer for å "snakke" åpent om disse spørsmålene, men kanskje noen våger å fortelle om sin erfaring Ville være takknemlig for å høre om de